emmamatilda

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Emma Forsberg - 23 oktober 2010 13:33

 Idag har jag och Pontus vart tillsammans i 6 månader:)<3<3 helt otroligt vad fort tiden går! Älskar dig så otroligt mycket:)<3<3


Igår så gjorde jag samhällskunskapsprov:) kändes som det gick riktigt bra asså:P


Efter skolan så följde jag med Pontus hem till han:) vi gick till hans mormor och morfar och var där ett tag:) å fy vad läskigt stor en av deras hundar var:O blev så rädd att jag gömde mig bakom pontus x)


aja vi kollade på film på kvällen å hade det mys:)


Idag så ska vi åka på bio:P ska se Pappa på burk:) verkar som det är en riktigt kul film:) sen ska vi åka hem till mig ikväll å sova där:) så blir det att åka till kyrkan imon å spela:) är scoutinvigning också så:)

Ovido - Quiz & Flashcards