emmamatilda

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Forsberg - 29 september 2010 19:05

Då var man äntligen frisk ifgen:) å det blev man lika fort som man blev sjuk..;) men tur det:)


Har grundstädat mitt rum idag:) dammat, bytt lakan och dammsugit:) riktigt duktigt av mig:)

skulle åkt och bowlat med scoutledarna ikväll, men det blev inte för jag måste vila och göra läxor..:(:)


Läntar efter att träffa pontus nu:D<3 å efter min födelsedag:D:D

Av Emma Forsberg - 28 september 2010 17:00

Vaknade i morse med feber:( det var inte alls kul:'( missade geografiprovet å det var inte så bra... å fick inte träffa pontus:(


Pratade iaf med han i telefonen å det var trevligt:D<3


ska sova igen snart... iaf lägga mig i sängen..

Av Emma Forsberg - 27 september 2010 20:50

Nu har pontus vart här:D<3 kuligt var det;)


Vi har passat linnea, bakat chokladbollar med henne och kollat på Skönheten och odjuret;) (allt för att göra henne nöjd) ;)


och nu när man är som tröttast så kommer man på att man måste plugga massa mer inför geografiprovet imon :'( snyft...

aja bara att försöka:)

Av Emma Forsberg - 27 september 2010 12:00

Gick lite segt med övningen med jenny å wille igår... men vi fick ju övat lite:)

Lína och william åt middag hos oss:)

sen kom pontus hem till mig:)<3 vi pluggade och hade det trevligt:)

MEN DAGEN SLUTADE JU ÄNDÅ VÄLDIGT BRA:D ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG NU:D<3<3

haha glömt att skriva att jag å pappa var på brandbilsjakt i lördags natt;) körde efter brandbilen bara för att se vart det brann;) åd et var sjukt tufft att se en orange himmel:D

Har vart med pontus på rasten å det var trevligt:D<3 å sen kommer han hem till mig:D å det gillas väldigt mycket:D


haha måste bara säga pontus tror att Gustav vasa levde på medeltiden å det måste jag bara skratta hur mycket som helst åt xD

Av Emma Forsberg - 26 september 2010 11:05

Igår så åkte jag till pontus:)<3 vi pluggade en del men är LÅÅNGT ifrån klar:s


Vispelade biljard xD haha pontus sköt ner åttan 4 ggr typ så jag vann ;D sen så vann jag på riktigt sätt:D men det var riktigt jämt;) men man låg dubbelvikt av skratt ett antal gånger xD


Sen var vi barnvakter åt pontus kusiner:) det var riktigt trevligt å pontus är grym på att göra köttfärs till tacos:D alla gillade den så;)

Vi satt typ å spelade Uno extreme hela kvällen, så man blev lite trött på det efter ett tag xD men trevligt var det:)



idag blir det att öva lite med william å jenny:)

sen träffa pontus å plugga ihop:)

Av Emma Forsberg - 24 september 2010 14:18

helt sjukt vilken full väska man kan få:O har sjukt mycket böcker med mig hem.. har prov i geografi och historia nästa vecka + en massa läxor...

tror nästan väskan sprängs snart;)


har vart en trevlig dag i skolan:) Martina bjöd på choklad och saft på samhällskunskapen:) det gillades mycket av SP1;)


Nu sitter jag å pluggar i biblioteket. Väntar på att pontus ska sluta så vi kan åka hem till mig:)

Blir att åka på café hemme hos lina ikväll:) trevligt trevligt:)

Av Emma Forsberg - 23 september 2010 14:16

Idag har jag och Pontus vart tillsammans i 5 månader:D<3<3 älskar han så otroligt mycket:)<3<3


Har vart på teater nu:) den var helt ok faktiskt:)


har slutat nu och väntar på att jenny ska sluta så vi kan gå och städa:)


blir nog att plugga lite i eftermiddag:)


Grattis till Linn som fyller år idag:D

Av Emma Forsberg - 22 september 2010 21:17

har vart en riktigt stressig dag!! hade klasstid å man fick stressa massa:O


det var skolfoto idag:) hoppas iaf att det gick bra:)


har pluggat på eftermiddagen:)

åkte på scouter sen:) var lite segt men man får stå ut:)


ska plugga lite mer nu:)

Ovido - Quiz & Flashcards