emmamatilda

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Forsberg - 30 november 2010 17:04

idag har det vart sjukt kallt asså:(

Har fått vara massa med pontus å det är ju sjukt härligt:D<3


Ikväll blir det att åka till morfar på kalas för han fyller år:D


  Jenny ser ut så här när hon äter apelsin x)    

<3 

Av Emma Forsberg - 29 november 2010 19:13

Har vart en trevlig dag idag :) ingen idrott så det var härligt! :)


Det var lucia övning i kullingsskövde kyrka så fick vi öva med ljus så det var kul iaf:P


Nu var det avgjort också vem som blev lucia, det blev elin johansson:) så grattis till henne!

Av Emma Forsberg - 28 november 2010 19:36

Idag så har jag och jenny klippt pontus^^ haha men det blev faktiskt rätt bra:)


Har ju vart tomteparaden idag:D ååååh vad kul det var:D fick ju åka cab;P men man fick sjukt ont i axlarna... men det var det verkligen värt:D


Imon får vi reda på vem som blir lucia:) så om du inte röstat så rösta på mig nr 3:D


 

    


Här är 2 bilder därifrån:D

Av Emma Forsberg - 27 november 2010 18:16

Var ju å curlade igår å det var riktigt kul! man halkade ju lite^^ McDonald´s blev det efteråt, riktigt gott!


Somna typ hur sent som helt också..så inte konstigt man är lite trött idag:)


Har vart på dop idag med pontus, åå vad sött det va!!! å riktigt god mat var det:D


Ikväll blir det att åka på ungomsmöte i Ljurhalla:)



Ska lyssna på Devil sold his soul skivan sen som jag fick av David:D

Av Emma Forsberg - 26 november 2010 17:16

Har vart en lååång och seg dag idag..


men slutade iaf 2 så då åkte jag hem å städade och dammade på mitt rum:) blev jättefint när man satt upp julstjärnan!


Sen har pontus kommit hit efter att han slutat:) å ikväll blir det curling i borås tillsammans med ca 24 st från cafét^^ mend et blir nog kul:P

Sova hos pontus sen å imon blir det att åka på dop för pontus kusin:)

  

Så här kul har jag å pontus:D 

Av Emma Forsberg - 25 november 2010 19:10

Jag var på scouter igår å det var ju trevligt:)


idag så har det vart talangjakt:) första föreställningen gick inte så bra:( men andra gick ju riktigt bra!!  Det var typ som att spela utan noter eftersom det inte fanns något ljus typ så man såg inget.. men det gick ju bra iaf:)


Var lucia övning också å jag fick nån konstig ryckning i mina mungipor när jag sjöng^^


Förövrigt så har jenny klippt lugg:O jätte fint blev det:D

  


Här är en bild på systrarna:D 

Av Emma Forsberg - 23 november 2010 17:03

haha tönk att idag för en månad sen så spöregnade det^^ men det är mysigt med snö, fast tycker det kan sluta blåsa så jobbigt!


har vart massa med pontus idag:)


haha förut så gick snön över skaften på mina stövlar^^


men  nu blir det att gå ut i stormen och rädda de stackar kaninerna som börde frysa massa:(

Av Emma Forsberg - 23 november 2010 10:56

Idag är det 7 månader med Pontus:D<3<3 helt underbart ju:D älskar dig så otroligt mycket:D<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards