emmamatilda

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Forsberg - 31 mars 2011 21:46

Den här helgen kan nog bli riktigt bra!

Imon så ska jag med pontus hem å sen på kvällen ska jag titta när han springer orientering!

På lördag så är det först fixning av basaren, sen måste jag baka kladdkaka å så kan det nog bli övning!

På kvällen så blir det basar å sen filmkväll med bland annar Pontus, jenny, simon, wille och kanske nån mer.


På söndag ska jag va med pontus men vad som händer mer då vet jag inte!


  förlåt pontus! men den är sååå söt!!<3


 


/Emmamatilda


Av Emma Forsberg - 31 mars 2011 21:43

asså bara så alla vet så gör tandställning sjukt ont... har blåsor i kinderna och han inte äta något typ...


här får ni en bild bara på munnen..


  kanske inte finast men...


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 31 mars 2011 21:35

Här kommer lite bilder ifrån i lördags på McDonald´s. Inte så bra bilder, men alltid något!


        haha!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 30 mars 2011 17:33

Hej alla kära Emmas blogg läsare.

Jag heter Jenny, fick mig att tänka på Ben&Jerrys. jaja.


Nu ska jag göra Emma lite glad och skriva någonting, hon vet btw inte att jag skriver.


höömm. Nu undrar säkert ni, vem är emma, nä, henne känner jag inte? Men jo! det gör ni! snart gör ni det iaf.


Lektion 1, veta allt om Emma:

Emma är 16 år, hon föddes 1994 och fyller därför 17 den 1 oktober, emma uppskattar verkligen om man kommer ihåg hennes födelsedag och hennes namnsdagar.

Hon heter Emma Matilda Forsberg, aa, ni fattar ju att hon borde heta Matilda i andranamn, med tanke på bloggens namn alltså..


   -Emma som person?

Emma som person är en väldigt konstig filur.. Hon kan vara riktigt sur i ena stunden och i andra snäll, hon är oftast snäll nu för tiden^^

När hon var mindre så var hon oftast väldigt "bestämmande" över mig, ex.

Det var min födelsedag, jag fick en barbiedocka och tittade förundrat på den, då rycker Emma den ur mina händer och skriker; "Titta mamma vad vi har fått!"

mja, allt jag fick tillhörde ju henne också^^ och kanske lite tvärom ibland^^


Emma är på senare dagar väldigt givmild och snäll person, och som jag brukar säga till henne; - Vad glad jag är att jag inte har mig själv som syster för det hade inte jag klarat av.

Santsant!


Emma är väldigt förtjust i smycken; Halsband, örhängen, ringar, armband osv..

Så jag har aldrig några större problem med att hitta presenter till henne, bra där!


Och sen har ni ju Emmas pojkvän Pontus Johansson, väldig för henne.

Årsdag: 23 april


Nä, hejdå;)


   

//Jennykatarina 

 

Av Emma Forsberg - 30 mars 2011 16:43

Då sitter rälsen i då..


usch vad hemskt det var när dom satte in den! Trodde läpparna skulle slitas sönder!

Aja var riktigt skönt när det var över..


Nu ser jag väldigt skum ut.. men man väljer sig nog snart hoppas jag..


blir scouter ikväll iaf


/Emmamatilda

Hej

Av Emma Forsberg - 30 mars 2011 08:38

En blog-grape av Anders! :D http://andin.bloggplatsen.se/

Emma på bild

Av Emma Forsberg - 29 mars 2011 21:38

fick lämnat in min dator på lagning för andra gången idag! och som tur var så fick jag lånedator direkt!


När jag kom hem så var jag med jenny, spelade och sjöng lite och sen kollade vi på Macahan! Tycker de filmerna är riktigt bra!


Tandställningen kommer imon:O


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 29 mars 2011 09:51

Har precis gjort matteprov. Kändes faktiskt ganska bra.. men man ska inte tro något i förskott för då går det alltid dåligt...


Blev lite orolig över att jag slarvade när jag var klar andra först.. aja får se hur det gick.


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards