emmamatilda

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Forsberg - 26 december 2010 22:43

Kalaset igår blev ritkgit bra:)


jag, jenny, pontus å linnea lekte i snön på kvällen:D


idag så har vi alla vart hos anders å berit på middag:) det var trevligt:) å så får man säga grattis till förlovningen:D


nu har jag snart packat klart till särna som börjar imon:)


så nu hörs vi inte på en vecka!

  

/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 25 december 2010 13:55

Det var en riktigt trevlig julafon igår:)


 Var hos mormor och morfar på förmiddagen och träffade släkt där:)


Sen kom faste monica hit på till oss:) vi år julmiddag å kollade på Kalle:D


Sen kom tomten;)


var på midnattsgudatjänst på kvällen.


Idag så blir det stort släktkalas:) å så kommer pontus:D<3 å vi ska ha våran julafon idag:)


här kommer bilder på mina julklappar å 2 st är till både mig å jenny:)


                          

Av Emma Forsberg - 23 december 2010 13:40

idag så har jag¨å pontus vart tillsammans i 8 månader:D<3<3 å vad jag älskar dig:D<3<3


har julstädat idag igen^^

farbror anders har vart här med julklappar å fikat också:)


i eftermiddag kommer pontus en sväng så det blir trevligt:D


  


<3

Av Emma Forsberg - 21 december 2010 21:35

Äntligen är det jullov:D


har putsat idag.

När jenny å fanny kom hem så spelade vi in våra låter till en cd:) måste bara få allt fixat till en skiva åd et går inte så bra:'(


har vart i borås idag å köptte 2 saker


    


en tröja å en ring:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 december 2010 11:24

Åh idag är äntligen den sista dagen i skolan:D


Har inte haft något internet hemma på hela helgen:(


Men det har vart en riktigt bra helg! i fredags var pontus hos mig trevligt vare:D


I lördags så Putsade jag massa hemma imför jul. På kvällen så åkte våran familj hem till pontus på kulkalas:) det var riktigt kul!! sen sov jag där=)


Pontus följde med oss till mammas moster så lussade vi där, å måste säga att pontus var för gullig:D


Nu håller vi på och pysslar alla i sp:) å i eftermiddag ska jag åka till pontus:) å ikväll så är det sista lucia framträdandet..


  

Av Emma Forsberg - 16 december 2010 21:09

nu börjar allt med lucia ta slut. Har 2 dagar kvar:) kommer bli både skönt å tråkigt.


Har hur som helst 2 skoldagar kvar å 2 prov.. å det är inte så kul direkt..


Längtar efter helg nu iaf:) kommer nog bli en bra sådan:) ska stada massa inför jul också:)


nu ska jag plugga historia prov:)


  

Av Emma Forsberg - 14 december 2010 10:10

ojoj jag har haft så sjukt mycket att göra det senaste..


i söndags så var det först julavslutning i kyrkan för linnea:)


På eftermiddagen åkte jag oh pontus hem till han:) på kvällen så var det julkalas med ena sidan av hans släkt! kul var det:)


Igår så gick jag upp kl 5 på morgonen...  fy vad jobbigt det var!

Vi lussade från 6.45 till 20.20 :O det var en riktig ansträngning men väldigt kul:)


Idag har vi typ världens softaste dag i skolan.. 2 riktiga lektioner


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 11 december 2010 12:59

nu på förmiddagen så har det vart lucia i centrumkyrkan:) gick väl rätt bra! Pontus å hans mamma kom dit så det var riktigt trevligt:D


Nu blir det att göra julgodis eventuellt:)


och sen i eftermiddag så är det 3 luciaframträdanden till:) men får säga att det är så sjukt kul!!!!


Ikväll så är det lusserock i Vesene som vi ska på:) ser fram emot det, för det brukar alltid va kul!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards