emmamatilda

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Forsberg - 31 augusti 2010 19:29

asså nu fattar jag inte riktigt hur pontus lyckas få så många att kolla på hans blogg:O;) han är ju otrolig, men väldigt mallig nu över att ha fler besökare än mig;) men han får väl va det då;)<3


Har haft min första musiklektion idag å det gick riktigt bra å det är faktiskt roligare att spela när alla kan spela:D


Förut kollade jag å jenny på Göta kanal 3 å den var väl bra, men lite konstigt slut för fattade inte när filmen tog slut xD


Nu är Pontus här å jag har blivit jätte flumm å säger konstiga saker xD ojoj å dagen är inte slut än...;)

Av Emma Forsberg - 30 augusti 2010 17:27

okej, emma har redan börjat tröttna på skolan nu..:O men lite kul finns det också å det är...PONTUS:D<3<3 alltid lika härligt att se han i korridoren:D<3

haft första idrotten idag å det verkar läskigt alltihop:S


blir intressant imon med första estet musik iaf:)

:)

Av Emma Forsberg - 28 augusti 2010 11:13

Igår fyllde mamma år så på kvällen åkte familjen och Pontus på thairestaurang:) det var riktigt trevligt:)

efter åkte jag, Pontus, jenny å william hem till lina och kollade på film:)


idag blir det att åka på kalas med pontus hos hans släktingar:)


sen ikväll blir det kräftskiva med min släkt så denna dagen blir nog riktigt bra:D

Av Emma Forsberg - 26 augusti 2010 17:57

Tredje skoldagen då;) nu har jag nästan fattat kodlåsen och gör rätt på första försöket:D

hade massa betygskriterier idag, så det var lite segt får jag säga...;) men ändå skönt att allt börjar bli som vanligt:)

träffade inte pontus idag:(<3 inte kul:( men bara att vänja síg..:)

Av Emma Forsberg - 25 augusti 2010 15:12

jaha andra skoldagen var ju iaf lite mer innehållsrik än den första:)

fick våra skåp idag:) gillar det inte... för det första så är det ett nereskåp, för det andra så är det en sjuk jobbig teknik att ens öppna skåpet och för det tredje så är mitt skåp på ett udda ställe... x) aja vi hoppas jag klarar mig ändå:)


Lite tråkigt att bara träffa Pontus en gång idag:/ men bara att vänja sig... men det är ju lite svårt efter att ha träffat han hur mycket som helst ända sen i onsdags..;)<3


Men nu är emma sjukt trött så blir nog att lägga sig å sova eller läsa om det inte går att somna;D

Av Emma Forsberg - 24 augusti 2010 13:25

Då har man börjat Sundler då:P var rätt nervöst, men gick bra ändå:)

Var väldigt tråkigt att sitta och lyssna på massa information:) men det roliga är att vi har massa i klassen som heter likadant tex. 2 emma, 2 elin å så;)


Pontus följde med mig hem med bussen för första gången;D tufft;D hahahahahahahahahahahhahaahahhahhahahhahahahaaaaaa
aaaaaa!!!!!!;D ÅH VAD JAG SKA HÄMNAS!!!!!!!!!!!:D:D:D;D<3 blir väldigt kul tycker jag, men inte någon annan människa;D<3<3

Av Emma Forsberg - 23 augusti 2010 20:42

4 månader med världens underbaraste Pontus:D<3<3 älskar dig:)<3<3


Lämnade in min mobil idag på lagning:/ fick en dålig nokia som lånemobil:( men det får väl funka, bara man kan smsa liksom:)


skola imon... får se hur det blir:) lite spännande men ändå inte:)


sista dagen på lovet blev iaf väldigt bra!:D Pontus kom hit och vi och jenny kollade på Harry Potter och de vises sten:) riktigt bra var den:)


Lina, Anders och lille david kom hit en sväng å pratade å åt våfflor:P det var trevligt:)


sommar 2010= över...





- men den var bäst iaf:D

:)

Av Emma Forsberg - 22 augusti 2010 16:22

Var ju på vårgårdamöte igår:) var ju faktiskt rätt kul:P men kallt:S  men får säga att det bästa var ju när Pontus kom dit:D<3 då blev det kul:)

men ungdomsmötet var ju helt klart det längsta mötet jag vart med om:O det höll ju på i 2 tim å tjugo min:O:)


har välkomnat lina idag som ungdomsledare:)

å nu sitter man hos pontus å har det väldigt trevligt:)<3

Ovido - Quiz & Flashcards