emmamatilda

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Forsberg - 10 december 2010 20:49

Har vart en riktigt trevlig dag, med lucia:P

Har haft typ 8 uppträdanden å några random ställen också^^ var även på stationen en sväng:P


Gjorde bort mig på björkhyddan^^ gick fel så vi blev 4 på ena sidan om lucian och 2 på andra^^ fy vad pinsamt det var, å jag och elin började gapflabba och jag skrattade så jag råkade blåsa ut mitt ljus^^


men vi har fått lite presenter på olika ställen å det var ju trevligt:)


å nu är jag hos pontus:D åh vad jag saknat han!!!!!<3<3

Av Emma Forsberg - 9 december 2010 17:09

var riktigt kul igår på maskeraden:P


Pontus har vart hemma idag med:'( fyy så tråkigt:(


annars har väl dagen flytit på:P


här kommer lite bilder från igår:P


                      

Av Emma Forsberg - 8 december 2010 16:38

Har haft matteprov idag:/ känns inte direkt som det gick bra..


Pontus har vart hemma å sjuk så det var inte alls kul...


annars så har det vart trevligt:P


Ikväll blir det maskerad på scouterna å jag ska va med och ta hand om den:P

VI ledare ska ha bak och vänt lussetåg^^ så jag ska va en tjock tomte^^

så ska anders va lucia, så ska vi våffla hans hår^^ å så kul det blir^^


  


/Emmamatilda   

Av Emma Forsberg - 7 december 2010 09:44

haha det var lucia framträdanden.. det var faktiskt jättekul, men kändes lite skumt när man skulle upp på hotellet å det såg jätte skabbigt ut eftersom de renoverar^^


När vi väl var ute så gick det både bra och dåligt.. sjöng ju fel på intåget liksom^^ men det var kul ändå:P


Gick inte att blogga igår för vårat internet hemma funkade inte.. skit störande ju..:O


  

Av Emma Forsberg - 5 december 2010 19:53

Var hur kul som helst på Vip igår! Blev McDonald's efteråt:) men sjukt trött var man!


Å imorse så råkade vi sova till tjugo över 11 ungefär:O snacka om att man vart trött!


I eftermiddags så var det luciakröning! åh vad kul och nervöst det var!! Men jag är nöjd!

Vi fick halsband av dom:)


Imon så blir nästa 2 framträdanden:)


          


Här har vi lite bilder ifrån idag:)


Kommentera gärna:)

Av Emma Forsberg - 4 december 2010 15:06

har vart i borås idag och köpt julklappar:P har köpt till alla utom pontus nu;) roligaste presenten sist;D


är riktigt nöjd faktiskt:P köpte en ring jag totalälskar också:P (bild längre ner)


om ett tag blir det nog att spela med fanny:D kul!


Ikväll blir det vip i vårgårda:D å sen ska pontus sova här!!


  

Av Emma Forsberg - 3 december 2010 16:36

hahahaahahhaahahahahahah vad kul kom precis upp en ruta på datan som fråga om jag ville ändra till tröga tangenter xD åh vad jag skratta^^ å precis innan så försökte pontus sova å då kastade jag hans nalle Corfi rätt i ansiktet :D kul kul kul:D


har vart en lugn dag idag:) fick till och med gjort massa på matten:D hur härligt som helst!!!


nu är jag hos pontus å får ju säga att han är FLUMM xD

Av Emma Forsberg - 2 december 2010 19:40

har vart en riktigt trevlig iad idag får jag säga!

Var massa nior överallt på sundler, så då fick amn träffa lite folk:)


På eftermiddagen så var det luciaövning å då filmade AT oss:O men det var rätt kul faktiskt:) så det kommer ut på desas hemsida imon om någon vill kolla:P


Blir inget engelska prov imon å det är rätt skönt, ska göra det på torsdag istället:)


  

Älskar min pojke:)<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards