emmamatilda

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Emma Forsberg - 22 juli 2010 17:41

Hejsan:) kanske ska va lite trevlig för en gångs skull;)

Igår var jag hemma hos Pontus:D<3 Vi skulle sätta ut kontrollerna till veckans bana vid kesberget:) jag sprang faktiskt 5 km och det var ju en bra början iaf:P men det var kul sällskap och motion man fick:) sen var det bara myggen som var för jobbiga:( så har fullt med myggbett nu:'(

Åkte hem till Pontus igen å hade det bara mysigt eftersom båda (speciellt jag då) var väldigt trötta:) men var tyvärr sista gången vi träffas på 2 veckor:'( fattar inte hur man ska klara sig:( men på något sätt ska det väl göra det ändå:)

men jag älskar verkligen Pontus:D<3<3 så sjukt gullig är han:D<3<3



Idag har jag å jenny städat:) och igår fick vi förresten vårat lönebesked från doggy å på 3 dagar tjänade vi ihop 1600 ca:) nice=D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards