emmamatilda

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Emma Forsberg - 17 september 2010 23:16

            



Har vart i Borås idag och shoppat:D

Sakerna på bilderna är vad som blrv köpta:)

(jenny envisades med att jag skulle köpa tightsen)

Funderar på att ha på mig den röda skjortan och tightsen på skolkortet.. några synkpunkter?

Har inte bestämt mig så:) och inte heller bestämt mig för om jag gillar tightsen eller inte...

Av Emma Forsberg - 17 september 2010 13:49

Jag bara undrar vart det fina vädret och värmen tog vägen? det regnar ju jätte ofta nu å är skit kallt..


har vart en seg dag idag och har en lååång naturkunskapslektion framför mig innan man får åka hem...

Ska troligtvis till Borås med mamma i eftermiddag blir nog kul:)


blir smu:s årsmöte ikväll eftersom man inte kan träffa pontus idag:´(  men man får hoppas att man får kul ändå:) å så får man längta tills imon istället:)

Ovido - Quiz & Flashcards