emmamatilda

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Emma Forsberg - 25 januari 2011 19:30

I förmiddags på klasstiden så var det en kille som hade workshop med oss. Var rätt kul faktiskt!


Har vart visning av olika kurser man kan välja till tvåan å trean:) var riktigt intressant faktiskt! har några kurser tex. turism, information å layout å rättskunskap som jag skulle kunna tänka mig att läsa iaf:P

Tänk liksom att kunna veta hur man skriver ett snyggt CV!!


Kände mig duktig när jag kom hem å jag gjorde alla läxor å så innan jag satte mig vid datan   grymmt!!


Jag, jenny å pontus har utmanat oss själva att göra x antal sit ups och rygglyft varje kväll:P å vi har fått med en person till nämligen anders:P någon mer som är på???


  

Jag å systrarna!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards