emmamatilda

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Forsberg - 21 augusti 2010 15:42

Då har man läst ut första Harry Potter boken;) tog inte ens en vecka:P så nu har jag börjat på den andra boken:)


När pontus var här igår så kollade vi på diabilder med bilder från när jag och jenny var små=D det var ju massa söta bilder:D å några gräsliga...


ikväll blir det att åka på Vårgårda möte:) hoppas det blir kul iaf:) men man får ju träffa kompisar och Pontus iaf=D

Av Emma Forsberg - 20 augusti 2010 17:24

     


Härär bilder på kläderna jag köpte igår:P

Av Emma Forsberg - 20 augusti 2010 16:25

Har städat typ hela dagen:) fick faktiskt även städat alla kaninburarna iaf:P kändes sjukt bra=D


Nu kommer Pontus om en stund å det blir riktigt bra:)<3


haha jenny ska visst försöka läsa sig att spela Thy word xD;) ska bli kul å se hur det går;) annars så vill hon lära sig att sjunga till den och att jag spelar:) får väl se hur det blir:)

Av Emma Forsberg - 19 augusti 2010 20:25

"Jag är inte en sån där smart person som går natur....eller vänta jag går ju natur:O"

haha så sjukt kul sagt av Pontus igår kväll xD skrattade ett bra tag;)


har vart med Pontus, Pernilla, Emil och Johan i Göteborg å shoppat idag=D var riktigt kul även om det slutade med en emma som hade SJUKT ont i benet:'(


fick köpt några grejor iaf:) kommer bilder sen:)




 

Hjärtat dör en långsam död.

Det mister varje förhoppning, som löv.

Tills det en dag inte finns några kvar.

Inga förhoppnigar.

Inget återstår.

Av Emma Forsberg - 18 augusti 2010 11:51

NU kommer pontus snart hit:D<3 emma längtar:P vi ska passa linnea ett tag;) linnea längtar också efter pontus för hon vill att han ska leka med henne;)


blir att träffa pontus massa dagar nu:D underbart:D<3<3


älskar dig:)<3<3

Av Emma Forsberg - 17 augusti 2010 13:34

Var riktigt kul hos pontus igår:D<3 och han har ju till och med bloggat lite;)


har börjat läsa första Harry Potter boken nu då:D den är riktigt bra:D å nu fattar jag varför alla säger att man ska ha läst dem:D;)


blir att åka till mammas kusin i jönköping i eftermiddag:)

Av Emma Forsberg - 16 augusti 2010 14:29

Då är man hos Pontus idag då:)<3 riktigt trevigt:) men fattar inte riktigt varför man alltid blir så trött så fort man kommer innanför dörren hemma hos han???????? xD fast det blir jag ju också när han kommer innanför min dörr:) men hur som helst så är det skumt;)

Av Emma Forsberg - 15 augusti 2010 15:33

Har vart en riktigt bra helg!:D vart med pontus två hela dagar:D<3 igår så var det Horla Triathlon så då var jag å jenny där å tittade när Pontus var med:D han är ju helt otroligt bra på att beräkna sin tid hur långt allt skulle ta:P otroligt imponerade:P

var å kalas sen med hans familj hos Maj;) det var kul;)

åkte hem till pontus sen igen å tog det bara lugnt eftersom båda var jätte trötta:)


idag ska jag å jenny till den nya ungdomsledaren lina:) blir trevligt:)

Ovido - Quiz & Flashcards