emmamatilda

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Forsberg - 13 augusti 2010 13:07

Jag säger bara så här, åska å sova i höet är ingen bra kombination;)

jag jenny å fanny sov å kl. 4 vaknar vi av att det smäller skit högt å vi blir jätte rädda:s så vi gick in å sov;) så jag har haft en fanny sovandes på en madrass på mitt golv:)



åkte förresten äntligen moppe på vägen igår:D tufft att det blev av liksom:P


ska träffa pontus i eftermiddag å ikväll:D sjukt kul:D<3

Av Emma Forsberg - 12 augusti 2010 17:50

Efter ännu en dag på doggy så är man verkligen trött...men detta var nog den sista jobbdagen:)


nu blir det att ta det lugnt iaf.


Ska ha 2 heldagar med pontus:D:D<3 kommer bli bäst!!<3 å emma längtar sönder sig snart...:(;D

Av Emma Forsberg - 11 augusti 2010 15:53

Vart på Doggy idag och igår:) det är kul men jobbigt;) har ont i nacken och fötterna:(


Jag å jenny följde med Anders till alingsås igår och köpte present till den nya ungdomsledaren lina:) hon blev jätte glad över presenten:)


Spelade med jenny å fanny igår:D var superkul:D för det var väldigt länge sen vi spelade nu:)


ska åka till pontus snart:D<3 blir underbart kul:D<3

Av Emma Forsberg - 9 augusti 2010 17:24

Har precis vart och klippt mig:) blev för kort som vanligt:( men det hon tog behövdes ta så då får man bara stå ut:)


Snart kommer Pontus hit:D:D<3 blir kul:D<3


Har förresten börjat spela elgitarr igen;) har haft ett låååångt uppehåll nu:)


Blir att jobba på Doggy resten av veckan troligtvis:) kul:)

Av Emma Forsberg - 8 augusti 2010 13:45

Då var man hemma från en väldigt bra Ska'ut kurs:D har verkligen vart jättekul å Klockarö patrullen är ju bäst:D saknar alla:(:)


men ändå skönt att va hemma igen:) Träffade ÄNTLIGEN Pontus igen igår:D<3 åh vad jag älskar honom:D<3<3 saknat honom så mycket:(:)<3

han följde med till kusin lotta som fyllde 30:) kul:)


blir att träffas idag igen:D<3

Ovido - Quiz & Flashcards