emmamatilda

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Händelserik lördag:)

Av Emma Forsberg - 26 september 2010 11:05

Igår så åkte jag till pontus:)<3 vi pluggade en del men är LÅÅNGT ifrån klar:s


Vispelade biljard xD haha pontus sköt ner åttan 4 ggr typ så jag vann ;D sen så vann jag på riktigt sätt:D men det var riktigt jämt;) men man låg dubbelvikt av skratt ett antal gånger xD


Sen var vi barnvakter åt pontus kusiner:) det var riktigt trevligt å pontus är grym på att göra köttfärs till tacos:D alla gillade den så;)

Vi satt typ å spelade Uno extreme hela kvällen, så man blev lite trött på det efter ett tag xD men trevligt var det:)



idag blir det att öva lite med william å jenny:)

sen träffa pontus å plugga ihop:)

 
 
pontus

pontus

26 september 2010 14:18

jag hoppas du har pluggat nu på moprgonen litegrann:)

det var kul även fast jag har sån extrem otur;) du måste vara en häxa eller nåt:) så som den vita bollen sökte sig till 8 när jag sköt:)

det var rektigt trevligt:) det är ju inte så svårt;) du skulle lyckas lika bra själv så:) det var väldigt trevligt, men som sagt man blev trött på det efter ett tag:)

det blir ju det;) ni är bara så fruktansvärt låååååååååååångsaaaaaaaaaaaaamma;) inte bara plugga hoppas jag:)

http://pingo.bloggplatsen.se

Emma Forsberg

26 september 2010 15:14

ja det har jag;)
haha ja det var det;) jag är nog det;) den gjorde ju det:)
skulle jag kanske:) man blev ju det:)
vi är ju det;) nej det hoppas inte jag heller:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Forsberg - 9 juli 2011 21:15

Sitter här uppe i Hakkas och har precis ätit tacos. Efter det så kom Maja på idén att hon skulle hjälpa mig att byta blogg från bloggplatsen till devote! Å det tyckte jag lät som en bra idé så nu har hon hjälpt mig så blogg adress är: http://emmafors...

Av Emma Forsberg - 6 juli 2011 18:42

Åker upp till Norrland imon med Pontus å hans familj! Så är borta ett tag nu, men hörs när jag kommer hem (kanske tidigare) å då ska jag ha massa bilder å även bilderna från hönö å liseberg!   /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 6 juli 2011 18:24

Här kommer bilder ifrån i lördags hos Kullbergs och från i söndags i kyrkan:)                                                               /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 4 juli 2011 12:03

Här kommer dagens:       Fint släp!   /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 4 juli 2011 11:39


Idag bär det av till Hönö med ryssarna!   Kameran kommer vara med så kommer upp bilder på det också!   Imon blir de Liseberg med ryssarna så tror inte jag kommer hinna blogga då...   Min blogg fyller även ett år imon så får uppmärksamma d...

Ovido - Quiz & Flashcards