emmamatilda

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Dag 8 Mina syskon

Av Emma Forsberg - 28 april 2011 20:48

Då var det dags att skriva om mina systrar då:P


Den äldsta heter jenny (Ynnäj som jag säger då och då)

Hon har jag lekt med hela mitt liv typ eftersom det inte skiljer mer än 2 år på oss!

Alla barbie lekar vi lekt asså! Går inte att räkna hur många det är! Man känner riktigt  nu när vi är äldre att vi inte har något att göra då tänker man "Juste vi kan leka med barbie!" sen minns man att man snart är 17 å man inte kan leka sånt längre^^ haha!


Nu pratar vi mest eller spelar när vi är ihop!


 

haha hitta en gammal goding på henne^^


Sen har vi Linnea hon är rätt många år yngre. Kommer nog aldrig glömma när jag fick veta att vi skulle få ett syskon till! Så otroligt kul var det!

Hon är en söt liten syster som jag tycker om!

Skulle helt enkelt inte klara mig utan dem!


 



/Emmamatilda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Forsberg - 9 juli 2011 21:15

Sitter här uppe i Hakkas och har precis ätit tacos. Efter det så kom Maja på idén att hon skulle hjälpa mig att byta blogg från bloggplatsen till devote! Å det tyckte jag lät som en bra idé så nu har hon hjälpt mig så blogg adress är: http://emmafors...

Av Emma Forsberg - 6 juli 2011 18:42

Åker upp till Norrland imon med Pontus å hans familj! Så är borta ett tag nu, men hörs när jag kommer hem (kanske tidigare) å då ska jag ha massa bilder å även bilderna från hönö å liseberg!   /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 6 juli 2011 18:24

Här kommer bilder ifrån i lördags hos Kullbergs och från i söndags i kyrkan:)                                                               /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 4 juli 2011 12:03

Här kommer dagens:       Fint släp!   /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 4 juli 2011 11:39


Idag bär det av till Hönö med ryssarna!   Kameran kommer vara med så kommer upp bilder på det också!   Imon blir de Liseberg med ryssarna så tror inte jag kommer hinna blogga då...   Min blogg fyller även ett år imon så får uppmärksamma d...

Ovido - Quiz & Flashcards