emmamatilda

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Forsberg - 17 januari 2011 20:13

  Söta syster å söta pojkvän:D   Pontus vinkar åt fansen^^   jenny är en docka;)

  Här har pontus vart i farten med smink^^ (eller så var det jag)   emma gillar att ha på sig en had:D   men detta är en krånglig sak...   lina å jenny gillar sig själva:)  

Sitta är bra att kunna!


/Emmamatilda 

Av Emma Forsberg - 17 januari 2011 12:40

Vart en riktigt bra helg:)


I fredags så följde pontus å simon med hem:) å så åkte vi på särnaåterträff på kvällen:) det var mycket minnen å massa kul:P men en otroligt liten kyrka:O


I lördags så tog jag, anders å william tåget till Lerum för Ska`ut Rosa:) vi planerade blå kurs å kollade film å lekte lekar i massor! var sjukt läskigt med mörkgömme i en kyrka man inte känner till:O skrek en hel del kan man säga^^^


I söndags så åkte jag å anders hem innan william å man kan säga att vi hade sjukt mycket problem på vägen hem^^ de borde sätta biljett automat i lerum å jag borde byta bankkort:O kul konduktör iaf^^^

sen kom pontus på eftermiddagen så pluggade vi å kollade på macahan:)


   


/Emmamatilda 


Av Emma Forsberg - 14 januari 2011 14:20

        



hahaha här kommer lite bilder från när vi lussade hon mammas moster;) tycker då pontus var väldigt fin som tomte^^

Av Emma Forsberg - 13 januari 2011 10:42

jsut nu går bloggandet väldigt segt.. har liksom inget att skiva längre.


Men nu har skolan börjat iaf å det har ju gått riktigt bra ändå:)


börjar bli frisk igen också:)


vad så sjukt jobbigt inatt för det var en fluga som surrade i taket å jag orkade verkligen inte slå ihjäl den.. men till sist kl 1 så gjorde jag det å kunde äntligen sova!


Imorgon så blir det särnaåterträff iaf:D


  

Ynnej å wille:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 10 januari 2011 15:54

jag vet inte.. men jag börjar bli uttråkad.. längrar absolut inte till skolan imon men gör inget vettigt hemma...


idag har jag kollar på How I met you mother bara..


vet inte vad man ska hitta på sen men.. aja allmänn depp dag tror jag:O


    


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 9 januari 2011 22:34

det avr vart en riktigt bra helg ändå:) åkte till pontus i fredags å åkte på kala till hans morbror! det var kul!


sen på lördagen åkte vi hem till mig:) å jag kan säga att i helgen har vi kollat på massa Macahan och How i met your mother^^


i lördags kväll var vi på grötfest i kyrkan. det avr trevligt å det var ett bra band som spelade:)


idag har familjen johansson i lillegården vart här, det var kul:)


å pontus var i ladugården för första gången^^ hahahahah man måste skratta så gullig han såg ut:D


/Emma matilda

Av Emma Forsberg - 6 januari 2011 12:26

i tisdags kon pontus hit på kvällen å sov över:) så igår var vi ute och åkte skidor och sen kollade på 2 ½ män!


Igåt kväll så var det återträff med luciagänget! det var riktigt trevligt:P vi åt taco och kollade på film å det blev massa prat!


Idag så har jag å jenny vart med fanny å barna lite. Vi åkte pulka lite:)


Ikväll så komme  Ekströms hit!!! var för längesen nu, så det kommer bli sjukt kul:D


            

Underbara tider!!!

Av Emma Forsberg - 3 januari 2011 19:56

kom hem från särna igår:) har vart ett riktigt bra läger föruton att jag låg med 39 grader feber i 2 dagar å inte fick va med om hela nyårsafton:( men lyckades iaf ta mig upp till middagen å andakten:)

hade den finaste kavaljeren av alla:D pontus:D<3<3


å han var snäll å missade 12slager vill elden och satt inne i sjukrummet med mig å kollade på fyrverkerier och myste<3


tur att resan hem gick bra:)


Idag har jag tatt det lugt och tror jag börjar återhämta mig:)

  

/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards