emmamatilda

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma Forsberg - 17 juli 2010 18:18

JAG HAR SÅ SJUKT TRÅKIGT:O

Av Emma Forsberg - 17 juli 2010 15:43

Vaknar av att det åskar:/ kändes för tidigt avv vakna halv 9 men:)

fattar inte vad det är för fel på min mobil?????  den laddar ur sig när jag laddar den:O det går liksom åt fel håll..


aja fixat lite på mitt rum idag:) sen grejade jag inför kanintävlingarna på måndag-tisdag:) massa att göra med det å planera!

Det enda minuset är att jag inte orkar göra klart det jag behöver få gjort:/ få väl försöka ändå:)

Av Emma Forsberg - 16 juli 2010 22:31

Var med familjen i Frillesås idag:D var kul:) fick bada och sola massa:)

var på Ikea efteråt:) köpte en bokhylla till mig å 6 ramar:) så kan jag sätta upp fler kort!


Var förresten riktigt trevligt kalas hos Pontus igår!:D

Av Emma Forsberg - 15 juli 2010 10:38

Grattis till Pontus som fyller 17 år idag:D<3


Blir att åka dit sen i eftermiddag:D



Nu ska jag, jenny å fanny planera inför kanintävlingar:)

:D

Av Emma Forsberg - 14 juli 2010 13:42

Vet ni vad jag har gjort idag?;) jo spelat elgitarr;) ingen borde va förvånad;)


Fanny kommer sen så ska vi öva:D


Farbror anders å hans tjej kommer sen:) även min underbara pontus:D har ju inte träffat han sen i söndags nu:(


aja blir hus som helst kul:D

Av Emma Forsberg - 13 juli 2010 18:50

Ägnade en del av förmiddagen åt att spela elgitarr:D börjar går riktigt bra nu:D


På eftermiddagen så kom Fanny å vi spelade ännu mer:) sen kom även anders:) han lyssnade när vis pelade och efter det försökte han lära mig å jenny att growla=D gick väl inte sådär jättebra, men det gör det väl aldrig de första gångerna:) så nu ska jag öva å känner mig väldigt motiverad att till det, så jag kanske lär mig till slut:D VORE SÅ SJUKT COOLT:D



Blir nog att sova i höet inatt:) blir svalt och härligt förhoppningsvis:)

Av Emma Forsberg - 12 juli 2010 20:46

Nu är det mycket som har hänt det sista, så har inte haft tid till datan.

I förrgår fick vi hem trummorna till vårat musikrum:D det är kul att spela, även om jag blev galen när jag inte fick in takten xD

Men annars så har jag, Jenny å Fanny spelat massa det senaste:D Övar No more sorrow av Linkin park just nu:D det går sjukt bra:D och kan ni tänka er?? jag börjar lära mig att spela elgitarr nu:O:D har sjukligt ont i fingrarna bara:( men är ovan så:)

Pontus var här igår:) Älskar honom verkligen:)<3<3 hur otrolig får man va liksom??:D<3


Familjen va och badade idag:) var härligt:)


hihi imon blir det med spelande i musikrummet:D:D

Av Emma Forsberg - 10 juli 2010 16:53

Var på Hönö igår med Pontus, Jenny å Johan:) tiden gick ju väldigt fort kan man säga.

Träffade Linn å Anna där:) det var mycket trevligt:D saknat flickorna;)


Idag så har jag, Fanny å lite jenny städat i våran tvättstuga, för att vi ska ha ett musikrum där ute. Och innan måste man ju städa:) men vet inte hur bra det går, allt ligger på gräsmattan utanför typ xD

 NU har Pontus kommit hit:D<3 och det är ju mycket trevligt:) jenny håller på och tillverkar glass åt oss:P det blir gott:)

Ovido - Quiz & Flashcards