emmamatilda

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma Forsberg - 8 juli 2010 19:02

Första dagen på ett tag som jag bara legat och kollat på tv, läst eller suttit ved datan. såå sjukt seg är jag idag.


kan ju bero på att jag, jenny å fanny sov i höet inatt:) det tar på krafterna, iaf första gången x)

Av Emma Forsberg - 8 juli 2010 18:49

Vad hände?? Finns det någon som kan förklara? nej tror inte det. Jag kan det inte iaf. Hur blir det när skolan börjar? vill inte att den ens ska börja för jag vill inte veta vad som händer.


bortglömd är bara en början...

bara en enda som bryr sig, hade inte det vart för han så vet jag inte hur allt hade vart(L) troligtvis en sjukt depremerad emma.

kommer inte ens ihåg när jag träffade någon av mina vänner. av tjejorna då.

=)

Av Emma Forsberg - 7 juli 2010 19:34

hej, jag heter jenny och är bäst..

//emma f

=)

Av Emma Forsberg - 7 juli 2010 19:34

hej, jag heter jenny och är bäst..

//emma f

Av Emma Forsberg - 7 juli 2010 19:17

Har vart massa med Fanny idag då:D har övat på "When the children cry" gick SJUKT bra för att va första gången:D och fanny kan spela tabbarna och det låter bra:D


har även vart hemma hos fanny och pysslat med hennes kaniner;)

sen städade jag våra kaninburar och tog upp Winny å Lille skutt och sprang med dom:)


Nu är Pontus här och han å jenny har ritat var sin teckning  å Pontus målar sämre än linnea xD sjukt kul xD


jag, jenny å fanny ska nog sova i höet inatt om fanny kan:)

Av Emma Forsberg - 6 juli 2010 22:06

Det förflutna försvinner inte bara för att man vill det.

Det skenar ifatt en, vad man än tycker om det.

Av Emma Forsberg - 6 juli 2010 21:39

Har kört lite hö idag då:)

fick kört en och en halv balkärra sen sa det PANG och så gick pressen sönder:/

men fick iaf inkört lite löshö med en hösvans så nu är det bara att sova i höet:D


morfar skrämde vettet ur mig när han skulle backa in på logen:O han höll på att köra sönder alltihop:P:O


aja nu kanske allt med höet är över pågrund av pressen:)

Av Emma Forsberg - 5 juli 2010 14:40

Då har man skaffat blogg då:)

känns som det blir massa att fixa med den nu så det kan ta ett tag:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards