emmamatilda

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Forsberg - 13 september 2010 12:18

Blev förkyld igår:( inte alls kul med:(

har precis orienterat på idrotten och det gick ju faktiskt rätt bra:)


härligt att sluta 5 i 2 idag så kan man åka hem och vila. känns som det är behövligt.

Av Emma Forsberg - 12 september 2010 14:56

Har vart i kyrkan idag å tittat när jenny har fått bibel till konfan:P

har även gjort klart min idrotts läxa!


Nu har pontus kommit hit:D<3 gaah vad jag älskar han:D<3<3

men nu måste jag logga ut för vi ska titta på harry potter;)


förresten jag har även spelat lite elgitarr idag:D börjar kunna låten bättre och bttre nu:P

Av Emma Forsberg - 11 september 2010 13:39

då var det helg då:) var kul på cafét igår:P


har vart med fanny på förmiddagen:P har vart riktigt kul:D

vi har spelat elgitarr å jag har börjat lära mig en ny låt:D "Open your eyes" med Alter bridge:P HUR KUL SOM HELST:D bara att man får sjukt ont i fingrarna eftersom jag inte spelat på länge;) men det ska nog snart gå över:P


blir att åka på kalas med pontus ikväll:P<3 trevligt:P

Av Emma Forsberg - 10 september 2010 14:52

Får säga att det är skönt att det äntligen är fredag! man har liksom tröttnat på skola nu.. så sjukt segt med 1 tim å 20 min naturkunskap... men har iaf lämnat in min labbrapport och det känns skönt.


pontus följer med hem efter skolan å sen ikväll blir det att gå på café i ljurhalla för det börjar ikväll:)

i helgen blir det väl att göra rätt mycket läxor som ska va klart på måndag.

Av Emma Forsberg - 9 september 2010 19:19

var väl helt ok att va på partiledarutfrågning idag. man blev bara helt stel av att sitta så länge.. men man fick ju va med pontus i ca 2 tim:D<3


sen va jag å städade helt själv eftersom jenny är sjuk.


men jag har fått tillbaka min mobil:D å det funkar skitbra att lyssna på musik nu:D då blir man lycklig:D men sen är det ju en annan sak att dagen ska bli mindre bra av skuldkänslorna jag fick.. borde ju fattat. men gjort är gjort och jag kan inte annat än ångra det och hoppas på det bästa.


det är väl så här det är meningen att mitt liv ska va då.. för så har det ju alltid vart

Av Emma Forsberg - 8 september 2010 17:24

jag har börjat gilla Nalle Puh citat har jag märkt;)


idag hade vi klasstid idag och vi fick jobba med att går runt i vårgårda och fråga folk vad de tycker är den viktigaste frågan i kommunalvalet:) det var stressigt eftersom vi hade begränsad tid, men lite kul ändå:)

imon är det utfrågning i kulturen som vi ska på:) det hoppas vi blir kul:P


ikväll börjar scouterna igen:) det blir kul att se vilka mina nya scouter är:)

ska åka moppe ner dit så det hoppas jag att det går bra:)

Av Emma Forsberg - 7 september 2010 13:11

Nu sitter man och har naturkunskap. inte kul alls men...

har musik sen å det blir jätte kul ju:D


vill spela med jenny och fanny sen:D var ju för länge sen å jag vill spela elgitarr snart igen;D



Borde börja skriva om alla anteckningar jag har på datorn snart.. men det får  man se när man orkar.

Av Emma Forsberg - 6 september 2010 10:36

Sitter i skolan å ska "plugga";) det går ju sååå bra! har iaf fått upp matte böckerna;P

men bäst att man försöker räkna snart iaf, för ska nog ut å springa i eftermiddag å sen kommer troligtvis pontus hem till mig:D<3 blir kul:P


men det bästa är att man slipper idrott idag:D bara göra in inlämnings läxa istället;) nice:P

Ovido - Quiz & Flashcards