emmamatilda

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Forsberg - 5 september 2010 12:50

Det var sjukt kallt på mötet igår:O trodde jag skulle frysa ihjäl:O:( men som tur värmde pontus mig lite:)


och jag överlevde att åka moppe hem till pontus igår:O:D helt otroligt:)


Nu har pontus kommit hit med min moppe:) riktigt trevligt:D<3

Av Emma Forsberg - 4 september 2010 13:38

Ikväll blir det att åka till tältet på ungdomsmöte:)

nu är pontus här å sen ska vi till pontus så det blir en riktigt trevlig dag:D<3


Men nu ska vi ut och plocka ner studsmattan:)

Av Emma Forsberg - 3 september 2010 16:50

Skit kul med datorer i skolan:D speciellt när man fått fixa msn, spotify och skype:D

Sitter hos pontus nu:D   åkte med han med bussen:D<3  haha kom på att jag aldrig kollat smilisarna men dom är lite roliga så man får skratta lite åt som xD dålig humor men xD å lär bli ännu med av den senare ;)

Av Emma Forsberg - 2 september 2010 17:48

Idag har alla ettor på sundler fått datorer å det gillas skarpt:D

trodde det skulle va en klumpig ful sak, men den var ju riktigt snygg:D

man kan inte va annat än glad å skratta lite år dom som imte får;)



fick sova till halv 9 idag iaf:D det var härligt:D

Av Emma Forsberg - 1 september 2010 16:58

idag fick man sova till halv 9, det var riktigt härligt!

hade klasstid halva dagen, så det var lite segt;)

men fick träffa pontus några gånger iaf:)<3


har gjort klart min engelskaläxa nu å ska göra matteläxa:)


men imon får vi datorer i skolan:D det gillas:D å sov morgon imon med;)

Ovido - Quiz & Flashcards