emmamatilda

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Forsberg - 21 oktober 2010 20:01

jaha ja idag har det börjat snöra då:) både roligt å hemskt..:) kossorna är ute fortfarande så det är lite synd om dem:( men det klara dom nog:)


Har vart och klippt mig precis:) blev kort som vanligt...  måste verkligen sluta platta det.. annars kommer jag aldrig få långt hår:(


Nu ska jag äta, duscha, plugga å ladda för en sjukt bra helg:D

Av Emma Forsberg - 20 oktober 2010 21:10

Grattis förresten till Pontus som fick VG för första gången på sundler i kemi:D<3<3 jag är så stolt över honom nu:D å lite över mig själv som fick han att plugga på annat sätt;) fart han tror han hade klarat det på sitt gamla vis också men det vägrar jag tro;D


pusspuss<3

Av Emma Forsberg - 20 oktober 2010 20:53

  

Titta bara så gulliga dessa människor är:P


Här läser Linnea sin läsläxa för Pontus;D dom två är lite av bästa kompisar;)


Å sen när jenny kommer hem så rusar hon in å skriker "PONTUS" å typ springer å kastar sig på han^^ tror min pojke är berömd av systrarna!


Spelade in film på klasstiden idag. Vi skulle spela in ett ordspråk och våran grupp hade "Bättre fly än illa fäkta" å den blev ju riktigt fyndig^^


Var på lucia intrvju på eftermiddagen:) får se hur det gick:)


Pontus åkte med hem sen å det var ju riktigt trevligt:P å vi fick pluggat en del:) mysmys<3

Av Emma Forsberg - 19 oktober 2010 20:44

  

Mina nya skor:p

Var i Herrljunga idag och köpte nya skor! å dom på bilden var dem jag hittade:)


Emma är nervös nu:P xD

Av Emma Forsberg - 18 oktober 2010 16:01

Systrarna Forsberg:)


Hahaha jag har blivit värsta bloggläsaren ju^^ läsa bloggar är det enda jag gör typ! Men det är riktigt kul ändå.


Asså fy vad det blåser idag. Är bara för jobbigt att va ute.


Har riktigt ont i axeln, fattar inte vad jag gjort, men kanske sovit konstigt.

Nice att komma ihåg att lägga upp en bild:) men har typ inga bra på denna datan.. men får väl försöka sno några från den andra datan.


ska försöka plugga nu i eftermiddag så man får hoppas jag lyckas också:)

  

Av Emma Forsberg - 17 oktober 2010 21:45

Har vart en helt toppenbra helg:D

I fredags så åkte jag hem till pontus:D<3 Vi kollade på Vampires suck å det var ju rätt kul faktiskt^^ sen sov jag där:)


Åkte till mig på lördagen:) Vi krattade lite löv bland annat:) spelade även med fanny ett tag:)


På kvällen åkte vi till herrljunga på ungdomsmöte:) var riktigt trevligt:) Dansade ringdans på icas parkering^^ sen körde vi sardinen i kyrkan:)

sen sov pontus hos mig:)


idag så tog vi in våra kaniner:) var riktigt skönt att det blev gjort!


Så har vart en riktigt bra helg helt enkelt:D<3

Av Emma Forsberg - 14 oktober 2010 08:57

Igår så åkte SP1 och NV3 till kinnekulle och kollade på olika saker:) efter det så åkte vi till skara och kollade på skara domkyrka:) vi fick gå upp 36 m i tornet typ:O var sjukt läskigt:( men gick bra ändå:)

Men det var sjukt intressant att lyssna på dom olika sakerna som guiden sa:D

kom inte hem förrän kvart i 6 typ:)


Det var scouter på kvällen och jag hade min scoutkväll:) gick riktigt bra å vi bakade muffins:)


Nu ska jag plugga:)

Av Emma Forsberg - 12 oktober 2010 18:32

Missade bussen i morse å det var ju nästan för jobbigt ju:( aja pappa kunde iaf komma och hämta mig och köra mig till skolan:)

Träffat pontus en hel del idag också:P


På musiken idag så fick vi skriva egna låtar:P det var riktigt kul, jag kom på melodin å elin texten:P vi blev inte klara, men det låter riktigt bra än så länge:D


Hade utvecklingssamtal idag:) gick ju riktigt bra, martina hade inget att klaga på;)


ikväll blir det att plugga å komma på det sista på min scoutgång:)

Ovido - Quiz & Flashcards