emmamatilda

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Forsberg - 11 oktober 2010 21:00

Har vart en bra dag idag:)

Spelade rugby och fotboll på idrotten idag:) gick väl sådär x) missade en hel del bollar;)


Pontus kom hem till mig på eftermiddagen:)<3 riktigt kul:D vi pluggade lite å sådär:)


Måste bara säga att låten fanny skrivit är såå illa bra:D kommer bli grymt asså:D

Av Emma Forsberg - 10 oktober 2010 17:28

Min helg har faktiskt var riktigt bra även fast pontus vart på tävling:) Men så klart inte kul att han har vart borta:(

Men helgen började med ljus i alingsås med cafét å pizza innan:) var lite sådär kul.


Men på lördagen så träffades Klockarö i Linas sommarstuga:D åh vad kul det var:D Vi paddlade på Säveån å jag å Adam var ju bäst på att paddla;) men riktigt kul vare:D

sen gick vi en liten promenad så vi var riktigt duktiga å laddade inför allt godis;)


Spelade spel å pratade resten av kvällen å hade det trevligt:) somnade typ 2 sen:)

Åkte hem sen idag:/ men nu ser vi alla fram emot att det bara är 3,5 veckor till Gul kurs å vi träffas igen:D


Har pratat med pontus i telefonen i eftermiddag i nu är han äntligen påväg hem så man får träffa han imon igen:D<3

Jag, jenny å fanny spelade förut å det är ju så SJUKT kul:D spelade fanny låt som hon skrivit å den är ju sjukt bra:D ska spela den på scoutgudstjänsten:D


Trevlig helg:D

Av Emma Forsberg - 8 oktober 2010 11:19

Igår så öppnade Netto^^ har aldrig sett så mycket folk på det stället;) stod i kön en stund på eftermiddagen å fick köpt lite:)


Gick bort till kullingshof och träffade Pontus, sen skulle vi åka med alingsåsbussen å det blev att vi fick springa från netto till hemköp, å jag var DÖD^^ men vi kom med bussen iaf;)


Vi pluggade hemma hos pontus:) sen så fick jag present av hans familj:P det var ju riktigt trevligt;) kommer ju kunna flytta hemifrån snart ju^^ men det är kul:P


Fick reda på historia provet idag fick 42 av 52 å det var VG:) synd bara att jag var sjuk en lektion för annars hade jag kunnat samla ihop de sista 5 poängen till mvg:( men får väl va nöjd ändå:)

Av Emma Forsberg - 6 oktober 2010 17:14

Gjorde Geografiprov i morse:) känns iaf som det gick bra iaf:P


Träffade pontus en del:P<3


jag å pappa åkte till sjukgymnasten på eftermiddagen och kollade upp varför jag alltid har så ont i benen och så:) men gubben hittade inget:) men han trodde jag kanske fick en bristning men att det nog håller på att läka nu:)


ska göra läxor nu å sen blir det scouter å mer läxor efter det:)

Av Emma Forsberg - 5 oktober 2010 20:34

Usch hade ögoninflamation när jag vaknade, eller hade ju det igår också, men mamma var helt säker idag.. och det är så sjuukt jobbigt med det..


Fick träffa pontus en del idag å det var riktigt härligt:D<3


När jag kom hem så vart det 80 års kalas för Valle:) så det har vart massa folk här idag:) men man fick träffa trevlig släkt och öven prata med folk man inte brukar prata med:)

Av Emma Forsberg - 4 oktober 2010 15:04

fy vad irriterande det är att ha huvudvärk så ofta som jag har  men nu har jag inte så väldigt ont i halsen längre, har ju haft det ett tag nu..


Har vart en sjukt seg dag, vaknade liksom med kritvitt ansikte, svarta ringar under ögonon och röda ögonvitor  och först så såg jag suddigt och ögonen var typ ihopklistrade.. var för jobbigt...


Har iaf träffat pontus en del idag  (  )  


Hoppas bara på att få träffahan i eftermiddag ocså, men får se hur det blir    

Av Emma Forsberg - 3 oktober 2010 20:27

Helgen började med att pontus följde med mig hem i fredags:) jag hade gubb å tant kalas å fick pengar;) Fick även att par gulliga örhängen i present av pontus:D<3


I lördags så var det kämparlek med scouterna i Gräfsnäs:) det var trevligt, fick va med min lilla patrull på tre så flickor;)

Träffade även nästan alla från Klockarö:D åh vad kul det var:D har verkligen saknat dem:)

Sen efter det så kom pontus hem till mig:) vi åkte hem till william och kollade på tv å hade det trevligt:)

sen sov pontus över hos mig=D<3


Idag så åkte vi alla till kyrkan, det var tillsammansdag å jag, jenny å william spelade å sjöng. det blev mycket uppskattat!


det enda dåliga denna helg har vart att jag bet mig låångt in på tungan så det började värka i hela munnen:'( å det känns fortfarande:( å sen var det när pontus åkte hem, för då blev det så tomt helt plötsligt:(


Men måste bara säga att helgen var toppen ändå å jag älskar Pontus så sjukt mycket!!!:)<3<3

Av Emma Forsberg - 1 oktober 2010 09:48

Idag fyller Emma Matilda Forsberg 16 år:D och hon är jätte lycklig:D

I morse så fick jag ett headset, örhängen och Volbeats nya skiva:D

Ca 10 över sju så ringde pontus mig å sa grattis:D å då blev jag ju jätteglad:D


Har gjort historie prov precis greklands delen gick väldigt bra, men rom delen gick inte lika bra eftersom jag missade en av lektionerna:(


aja pontus ska med hem sen åd et blir underbart:D<3

Ovido - Quiz & Flashcards