emmamatilda

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Forsberg - 14 november 2010 11:26

Grattis pappa på fars dag:)


Nu sitter jag och spelar travian:D haha så illa kul är det:P


I eftermiddag blir det att åka till mormor och morfar och fira morfar lite:) då ska pontus med:D så då får man träffa släken!

ikväll blir det v'l att plugga å kanske kolla klart på det sista på harry potter som jag och pontus inte orkade kolla på igår:P


Av Emma Forsberg - 13 november 2010 11:49

åkte hem till pontus igår:) vi spelade biljard å första gången råkade jag skjuta ner åttan^^ sen andra gången så var det faktiskt värsta jämt men så klantade jag till det lite igen så pontus vann.. men han blev glad iaf;D


Kollade på Harry Potter på kvällen men lyckades bara kolla halva för pontus somnade å då blev det läskigt så fick jag väcka han å så bestämde vi att vi ska se klart idag istället:)


så nu blir det heldag med pontus:D

Av Emma Forsberg - 11 november 2010 19:41

JAG SÅG ATT DEVIL SOLD HIS SOULS NYA SKIVA HAR KOMMIT UT:D den är helt underbar ju:P


Fick sluta 2 idag. åkte då till pontus en stund och det var ju riktigt roligt:D

sen var det lucia övning:) fick våra program för när vi ska lussa och det ser ut som det blir fullt upp^^


har för övrigt köpt en ny bil nu:) men saknar våran blåa:'(


nu ska jag iaf försöka plugga lite också:)

Av Emma Forsberg - 10 november 2010 21:26

Idag har det ju snöat så där fint:D


Var med elin på kulturen idag å pratade med Kjell och Stefan om talangjakten:) kommer nog bli toppen:)


Hade ju tänkt plugga när jag kom hem, men det blev inte av tyvärr utan jag läste istället:) men det var ju mycket trevligare så!


Har vart på scouterna ikväll. Lärde dem knopar :)

Var även i tidningen idag:) hoppas alla röstar på nummer 3:D

Av Emma Forsberg - 9 november 2010 17:55

Oj vad det har snöat idag! Kom iaf till skolan:)


Var talangjaktsplanering idag, kul:)


Åkte till tandläkaren i alingsås.. måste bestämma mig om jag vill ha tandställning eller inte..:s vet inte hur jag ska göra..:'(  finns ju både fördelar och nackdelar liksom. aja får se:)


Sjukt dåligt humör jag är på nu iaf:'( verkar inte gå över heller. så mycket som bara förstördes nu..

Av Emma Forsberg - 8 november 2010 20:07

     

Jag tycker verkligen att vi är snyggingar^^


Har vart en väldigt trevlig dag idag:P har äntligen fått träffa pontus igen:D<3 åh vad jag har saknat han:'( 


Har även var på lucia övning idag:) vi fick sjunga, men gick inte så bra eftersom min hals är kass:'( men hoppas förkylningen släpper:) men vi provade kläder också och det gick ju väldigt bra:P

Av Emma Forsberg - 7 november 2010 20:56

  

ojoj så illa snyggt det kan bli^^

mitt ben gick av:O

Av Emma Forsberg - 7 november 2010 19:28

Då var man äntligen hemma igen! Har vart otroligt roliga och lärorika dagar!

Å det har vart så otroligt kul:D

Vi har bland annat betätt oss som 3 åringar i Klockarö^^ så illa kul vare:D

Igår var det festkväll med dans:) var jätte trevligt! Anders fick världens snyggaste kort på mig när jag dansade med david^^ såg åt som jag brytit knäet xD


Men har såklart saknat min pontus så det blir underbart att träffa han imon:D<3


Nu orkar jag inte skriva mer vad jag vart med om för det är för mycket^^

Ovido - Quiz & Flashcards