emmamatilda

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Forsberg - 3 november 2010 15:04

Glömde visst blogga igår eller?

Hjälpte morfar med att hämta granris i skogen å konstig som jag är så lade jag ut granriset på landen i spöregn å när det nästan var kolsvart ute.. men det var lite kul faktiskt^^

Underbaraste Pontus kom på kvällen:D älskade pojke<3 saknat han så...


Idag så har jag packat för om 2 timmar så går tåget mot Ska'ut. Är borta till på söndag å så blir det inget med lov för mig.. men aja detta 'är ju en gång i livet.


Nu har korten på luciat kommit:D Å rösta på mig nummer 3:D då blir jag glad:P

Av Emma Forsberg - 1 november 2010 21:34

Jag å jenny var hemma ensamma idag:) så då fick man arbeta lite å ge kossorna hö. Sedan fick jag min konstiga arbetskick och klippte klart allt i landen:)

Sen kom Fanny å så spelade vi:) å jag håller på att lära mig fannys låt på elgitarren å de var så OTROLIGT kul:D

Spelade även bas på 2 av jennys låtar och det gick ju riktigt bra!


Var på lucia övning på eftermiddagen. Ska få sjunga solo.. nervöst:S


Pratade även med min underbara pontus i telefon:D<3 saknar man väldigt mycket nu.. men det ska snart va fixat:P

Ovido - Quiz & Flashcards