emmamatilda

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Emma Forsberg - 10 april 2011 19:10

Var på scoutgudstjänst idag då. Var ute så det var ju trevligt nu när det vart så varmt idag!!

AIWS spelade 2 låtar också! Premär för fannys nya låt:D skitbra kändes det ändå! Även jag sjöng, vilket inte händer så ofta.


Pontus har åkt till Österrike idag :(:( usch vad tråkigt det blev... aja får hoppas han får det riktigt kul! Sen åker jag på ska'ut på fredag å när jag kommer hem så är det bara en halv vecka kvar till jag å pontus vart tillsammans ett år:D åh vad jag längtar! <3

har några funderingar jag måste prata med jenny om också;)


Laddar inte upp så mycket bilder.. men har inga å eftersom jag inte har någon egen kamera så är det svårt att få nya..


här kommer iaf en bild på mig å min älskling (eller westling som maja trodde pontus sa igår^^)


 

Älskar dig<3<3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards