emmamatilda

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Emma Forsberg - 11 april 2011 20:35

  • Mannen är huvudet, men kvinnan är halsen som kan vrida det vart hon vill
  • Hjärtat dör en långsam död. Det mister varje förhoppning, som löv tills det en dag inte finns några kvar. Inga förhoppningar. Inget återstår..
  • Theres no escape of death. Your whole life is a murder

Några depp meningar som står i min svarta bok..

 men för att lätta upp det hela så: Ta pottan sätt den på huvudet å kalla mig för Pottis:D


/Emmamatilda

hmm

Av Emma Forsberg - 11 april 2011 19:56

Får bara med och mer blogg torka.. vet inte alls vad jag ska skriva:O

aja har iaf vart en kul dag i skolan:) Spelade kort med Anna-belle, Elin och Linn på matrasten. Å det var kul! Var länge sen jag spelade kort så.


Slutade 2 idag å sen har jag pluggat hela eftermiddagen typ.. Är inte på jätte bra humör faktiskt...  blir av någon anledning alltid på dåligt humör när jag inte kan ha någon direkt kontakt med Pontus.. nu är det liksom något sms på morgonen och något på kvällen.. gaaah! aja ska väl överleva... längtar iaf inte tills pontus är borta massa veckor i sommar:(


BITTER!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 11 april 2011 11:16

Ska ha debatt mellan de olika -ismerna vi i våran grupp har vi liberalism.

Vi ska starta en skola på liberalistisk grund.

Så nu blir det debatt;)



Pontus kom hem:O:O<3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards