emmamatilda

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Emma Forsberg - 28 april 2011 20:48

Då var det dags att skriva om mina systrar då:P


Den äldsta heter jenny (Ynnäj som jag säger då och då)

Hon har jag lekt med hela mitt liv typ eftersom det inte skiljer mer än 2 år på oss!

Alla barbie lekar vi lekt asså! Går inte att räkna hur många det är! Man känner riktigt  nu när vi är äldre att vi inte har något att göra då tänker man "Juste vi kan leka med barbie!" sen minns man att man snart är 17 å man inte kan leka sånt längre^^ haha!


Nu pratar vi mest eller spelar när vi är ihop!


 

haha hitta en gammal goding på henne^^


Sen har vi Linnea hon är rätt många år yngre. Kommer nog aldrig glömma när jag fick veta att vi skulle få ett syskon till! Så otroligt kul var det!

Hon är en söt liten syster som jag tycker om!

Skulle helt enkelt inte klara mig utan dem!


 



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 28 april 2011 20:43

Jag, jenny å lilla Tusse hade det såå mysigt i solen!

Titta bara!:


             



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 28 april 2011 20:27

Fy vad jag ät trött just nu.. har väl sina anledningar kanske;)

Man brukar va trött efter lov, har dåsat i solen å har läst ut nästan en bok idag:O den boken jag började läsa igår har jag läst ut å den jag började med idag har jag snart läst hälften i^^ men det var sån text som går fort att läsa!


Just nu längtar jag efter att sova...

Imon blir det att åka till Pontus med Jenny å Simon:D Sen på kvällen bir det iGod i A-sås! Hoppas på en lyckad kväll!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards