emmamatilda

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Emma Forsberg - 27 april 2011 21:59

Då var det dags att prata om min tro då.

Jag är uppväxt i en kristen familj, så är kristen i grund och botten.

Är det fortfarande men kanske inte jätte aktiv.. just nu såär det mycket annat i mitt liv så blir inte mycket över.. men vi får se vad som händer i framtiden..

Sånt här går ju upp å ner som allt annat.


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 april 2011 21:40

Idag så var det massa redovisningar på förmiddagen.. men var rätt intressant å konstigt nog hade jag och Pontus lyckats välja samma saker så vi fick va med varandra typ hela förmiddagen!


Hade spanska NP i hörförståelse.. gick skit dåligt!


Annars har jag börjat läsa en bok idag å har snart läst ut den^^ men den är bra så;)


Ikväll har jag vart på scouterna, det var lekar idag! Det var kul, men blev mest sittade å prata, men det är ju trevligt!


Har pratat med Pontus i telefon nu å hjälpt han att repetera till sitt samhällsprov!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards