emmamatilda

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Emma Forsberg - 7 februari 2011 20:26

Nu ska jag lista upp grejer som ska ändras å fixas på mitt rum:D


  • Ta bort pall med krukor, urna med plastblommor, geisha dockan eventuellt också
  • Fixa bra spegel ev. en crabb spegel till
  • Ta bort min lilla töntiga sminkhylla
  • Fixa ljuse till spegeln
  • Ta bort onödiga tavlor
  • Ta bort önödiga porslinsfigurer
  • Måla alla möbler vita
  • Köpa vita spets gardiner
  • Bättre smyckes å smink förvaring
  • Städa uppe på garderoben
  • Ta bort draperi
  • Snygga blommor å krukor i fönstret
  • Bättre skrivbordsgrejor
  • EV. göra skrivbordet till sminkbord med en spegel över
  • Köpa soffa
  • Kasta ut litet bord med cd spelare
  • Måla alla tavelramar
  • Fixa nya kuddar
  • Ta bort stjärnor i taket
  • Måla dörren till garderoben

Det är det jag kommer på som ska göras nu:) men blir nog mer;)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 februari 2011 20:20

Fick ju sluta tidigare idag ifrån skolan:D åkte hem 12!


Gjorde en power point i svenskan, skrev klart alla mina naturkunskapsanteckningar å repiterade klart inför berg å mineral testet innan kl 3! grymt jobbat!


Läste även lite harry potter!


  

Min lilla syster;)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 februari 2011 19:59

Var riktigt trvligt på bowligen i fredags:) pontus vann, sen kom simon, sen jag å sist jenny;) så mina planer sket sig lite grann^^

Vi åkte hem till oss en å sjöng singstarså fick vi höra simon sjunga! det var riktigt intressant:P


På lördagen hoppade vi kaninerna med fanny! Är riktigt stolt över min lilla Winny som hoppade jätte bra!!!

  

Min lilla flicka<3


Var på jubeleum i kyrkan å det var kul:P blev en tripp till lina för spel å film!


På söndagen så var vi hemma hel dagen å inte gjorde så väldigt mycket:) emn en bra helg avr det:)


  Hur många mer än jag tycker min pojke ska klippa sig??;)  


/Emmamatilda 

Ovido - Quiz & Flashcards