emmamatilda

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Emma Forsberg - 11 februari 2011 20:55

Är hos pontus just nu:) har spelat ett rallyspel på ps3 var sjukt svårt i början.. men sen gick det ju riktigt bra!


Alla håller på och packar så är inte mycket att göra just nu..

Men sjukt underbart att va här igen! Längtat så länge efter att vara hos pontus:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 11 februari 2011 14:37

Sitter nu i skolan å väntar på pontus. Försöker plugga lite geografi (prov om 2 veckor, men det skadar aldrig att börja skriva av anteckningar)


Tror förresten nk provet gick rättså bra! Är överraskad själv att jag tycker det för kändes som jag inte luckades plugga in något innan^^ aja något måste ju fastnat ändå:D


  SÖT!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 11 februari 2011 09:45

Idag är det äntligen dags att åka hem till pontus:D åhh vad jag längtat!!


haha i onsdags trodde jag det var dagen efter jag skulle till han så jag råkade skippa torsdagen^^


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards