emmamatilda

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Emma Forsberg - 10 februari 2011 20:34

Så nu har jag ändrat lite på bloggen! tyckte det behövdes!


Ska bara be jenny göra en nu header så det blir lite nytt!


Vad tycks? några förslag? :)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 10 februari 2011 20:16

Det var Röda korset som var på scouterna igår och visade sos saker.


Å då fick vi utdelat massa bandage å så här kan det gå om det finns en anders i samma rum...


    Farligt kallar jag detta..


Kommentera gärna inläggen:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 10 februari 2011 20:09

Har pluggat till naturkunskapsprovet som är imon hela dagen.. vet inte om jag känner mig förberedd.. men det visar sig väl så smångingom^^


Har faktiskt tatt upp mitt pianospelande lite igen! Försöker att inte spala ackord å läsa mig att spela bättre efter noter nu:) känns som det är det fina med piano å jag förstör lite det jag kunde lärt mig om jag inte slarvat hela högstadiet med läxorna.. aja har ju valt det som kurs nu så ska försöka få ordning på allt igen!


 

/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 10 februari 2011 11:02

Åh jag blev så otroligt glad idag när jsg dåg pontus för då såg jag att han gjort det jag längtat efter i månader nu!!! Nämligen klippt sig:D:D:D:D:D:D:D


Å det blev så otroligt bra! Nu ser han äntligen lite vuxnare ut^^


  Gammal bild:)


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards