emmamatilda

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Emma Forsberg - 27 februari 2011 13:31

Har vart en riktigt bra helg!


I fredags så blev jag tyvärr av med datan.. en it gubbe tog den, men ska få en lånedator imon:D


Efter skolan åkte jag till alingsås å träffade amanda:D åh vad trevligt det var:D 

Vi har alltid velat testa att äta sushi så det gjorde vi;)


           Det ser likadant ut som det smakade^^ kan ju säga att jag nog aldrig mer kommer äta något sånt^^

Den gröna klicken på fatet vad jätte stark så det brännde i hela munnen:O usch!


Tog en fika med amanda efter iaf!


Sen var vi hos henne å senare på kvällen åkte vi till missionkyrkan i Alingsås på iGod! Det var kul.. men lite segt på slutet..


Igår var jag hemma nästan hela dagen:) Å vi fick en liten kalv:D åh som jag längtat:D


  


Var även ute med min lilla flicka så hon fick springa:)

      



Sen övade jag, pontus, fanny å jenny:)


Åkte till pontus å idag får vi se vad som händer:) blir nog att plugga lite:)


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards