emmamatilda

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Emma Forsberg - 23 februari 2011 22:16

God natt allihop!:)

Sängen nästa!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 februari 2011 21:58

Fick gå till scouterna idag.. var ju inte det roligaste, men troligtvis nödvändigt för mig själv!

Vi fick göra olika draman ikväll^^ haha jag spelade en blind människa som flög på en flygande matta och vad guid för några! haha det avr populärt verkade det som!

Här kommer några bilder:) dålig kvalitet.. men hade mobilkameran så..


     


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 februari 2011 15:30

Sitter i skolan nu å väntar på att bussen ska gå.

Pappa kunde inte hämta mig idag så då får man vänta..


Dagen har varit bra annars! Träffas Pontus hur mycket som helst:)


Ikväll blir det scouter å efter det ledarsamling. Hoppas det blir kul iaf!


Får se vad jag gör tills dess från att jag kommit hem..


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 februari 2011 10:28

Idag är det 10 månader sen jag typ flög ur sängen å var så sjukt glad!<3 Har nog aldrig kommit upp ur sängen så fort som när jag blev tillsammans med min underbara pontus<3<3


Är riktigt glad över att ha en så bra pojke:D<3    


Älskar dig:)<3<3


  <3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards