emmamatilda

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Emma Forsberg - 14 februari 2011 19:47

Tänkte berätta lite mer om dagen!


Vi var ju å bowlade, var precis att vi hann dit i tid^^

Men gick inte så bra för mig kan man säga.. lyckades iaf slå jenny med några poäng i slutet!!


Men liksom att linnea kom 2:a är bara sjukt:O aja hon hade faktiskt kanterna uppe så hon slog ju ner massa hela tiden så tycker inte riktigt att det räknas.


Fick köpt pellets till kaninerna idag iaf!


Kollade på the last song å åt Ben & jerry´s förut! nice! Men måste säga filmen var sorglig:(


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 14 februari 2011 12:09

Idag blir det att åka bowla med jenny, linnea och pappa! Blev lite ändrade planer av olika anledningar..


Kan bli shopping också.. får se!


Ska nog till jordnära också å köpa pellets till kaninerna å lite sånt. Kanske även till maxi å göra mig av med mitt present kort!


Fy drömde att mina kaniner dog inatt:'( fyyy!


 

Winny!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 14 februari 2011 11:52

hhaha pratade med pontus ett bra tag i telefon igår å då berättade han om sina vurpor^^ å bara för att han å simon tävlar om vem som gör mest vuropr så ska jag hämnas med att berätta lite här på bloggen om dem;) Simon vann förövrigt igår!


  1. Pontus står helt still typ och trillar framlänges
  2. Pontus åker i 5 km/h å får ner skidan i snön så det blir tvärstopp å han flyger framlänges å sedan hittar han inte skidan på en stund^^
  3. Svart backe (eller något sånt) å han märker inte att det är en sväng (som serpentin väg typ) å så är han på väg mot ett hopp å typ missar det på något sätt jag inte fattade å trillar på nårot sätt

Det var de vurpor jag kommer på;)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 14 februari 2011 11:03

Alla hjärtans dag idag då! Får ju inte träffa min älskade pontus idag alls:'( aja det är så det är när man befinner sig flera mil ifrån varandra... men får hålla ring å sms kontakt iaf:)


Men är så otroligt glad att jag har en så otroligt underbar pojkvän som pontus!<3 skulle inte kunna klara mig utan honom!! Man ser bara hur det är när man är ifrån varandra en vecka.. går knappt:( ÄLSKAR DIG!!<3<3


  K Ä R L E K !

 



/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards