emmamatilda

Alla inlägg den 1 mars 2011

arg

Av Emma Forsberg - 1 mars 2011 19:27

Tänkte precis publicerat ett långt inlägg och så hackar datan så jag måste starta om den.... å då är inlägget borta:'( aja får se när jag orkar skriva om det eller om jag skriver om något annat:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 mars 2011 18:58

har serriöst inte gjort något vettigt sen jag kom hem idag:O jag å jenny har typ flummat massa å inget mer..

Kollat lite på tv å så också..

Var en riktigt kul musik lektion idag:D vi fick en acordföljd å skulle skriva en låt till det. Men i min grupp så tog vi Nothing else matters å gjorde egen melodi på den så den blev skit bra! Vi ska fortsätta med det nästa vecka:D


Är lite avundsjuk på Pontus å Simon som är å tittar på Modo-Frölunda.. vill också se!!

Aja modo lär ju vinna iaf:D


 

/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 mars 2011 12:45

Nu är det geografi prov strax:) hoppas på att det går bra:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 mars 2011 10:06

Måste säga att det var en liten chock när jag kollade min mail igår och såg att det kommit ett mail om att det finns en lånedator å det mailet skickades en halvtimma efter jag var där:O irriterande!


Aja nu på morgonen så tog jag fanny med mig å hämtade den:) riktigt härligt faktiskt:)


Kommer nog kanske inte bli så mycket bilder.. men får se:)


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards