emmamatilda

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Emma Forsberg - 17 mars 2011 20:41

Nu har jag äntligen klippt mig då:D åh vad skönt det var!!

Var längesen det var så lätt att tvätta håret som det var nu!

Tror jag blev nöjd också:P


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 mars 2011 11:02

Åh jag ska äntligen få klippa mig i eftermiddag!

Har så slitet hår nu så det blir helt underbart! Hoppas bara inte det blir för mycket klippt så jag får kort hår...



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 mars 2011 09:59

Ja när man väl bytt om för idrott å allt så kommer inte läraren så blev en låång håltimma.

Jag, ellinor och emelie gick till netto och hemköp. Jag köpte massa baksaker:P daim, jordnötssmör, mörk choklad:P kommer nog bli jättebra!


Nu har jag träffat pontus å nu väntar jag på att min matte ska börja om typ en timma^^


Jag överlever som tur är:D



/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards