emmamatilda

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Emma Forsberg - 14 mars 2011 18:51

Har vart en bra dag.. hade mina sura stunder men blev bra sen!


När jag kom hem så bakade jag chokladmuffins med smält blockchoklad i:D blev jättebra! Har misslyckats de senaste 2 ggr jag har bakat så det var skönt det gick bra nu!


  GOTT!


Sen så hade jag å jenny tråkigt så då spelade vi rally! Jag vann med 4-3:D Jag är en stolt vinnare;)


Sen så läste jag å då fick jenny tråkigt så hon målade en fin teckning på mig å pontus;)


  Snyggt;)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 14 mars 2011 08:34

Idag har ju jag namnsdag:D

Visserligen mitt andranamn, men jag gillar att fira det:D Så Matilda namnsdag idag:D


Lördagens outfit:


 

Inte världens bästa bild kanske..


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards