emmamatilda

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 20:59

åhh måste bara säga att musiken i skolan idag var riktigt kul:D


Jag, mattias å marcus gjorde typ klar låten (egen tolkning av Nothing else matters) På refrängen så sjöng både jag å mattias å det blev skit snyggt!


Ser fram emot nästa gång!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 20:39

Idag så tog jenny lite bilder på min mobil;) så här får ni lite fina saker att se på!


                       



  Naw jenny målar hjärtan!! Kanske för att uttrycka känslor... vem vet;)


  Bild på mina skumma dumekakor:O


     

Ytterligare några bilder på dileva:D


/Emmamatilda


Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 12:58

Älskar verkligen att baka kakor å lägga i pontus skåp:D speciellt när han blir såå glad å tycker att de är goda:D<3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 11:39

JAAAAA:D mina efterlängtade skor är tillbaka efter lagningen!!!

Blev så glad när mamma kom hem med dem!



Var föreläsning om könssjukdomar på klasstiden..äckligt

sen fick vi skriva ett litet arbete om en av dem. Jag, elin å priscilla skrev om klamydia.

haha å dom verkligen öser kondomer över oss:O våran klass har fått hur många som helst på jättekort tid känns det som..



/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards