emmamatilda

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Emma Forsberg - 2 mars 2011 20:52

Åh nej säger jag bara!! Fick veta att jag kommer få både räls uppe å nere:( Hur ska det gå? Å jag som sa att om dom säger att jag ska få det så kommer jag inte göra det här!

Men nu blev det så att det blir av iaf.

Den 30 mars ska den i överkäken in.


Nu på eftermiddagen så har jag pluggat å pratat med Pontus i telefon<3

Kul vare!  långt samtal blev det också;)


Var på scouterna nu ikväll. Patrull! Vi gjorde fina ramar som vi satte kort på oss själva i:) Blev jätte snyggt!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 2 mars 2011 09:01

Blir att åka till tandläkaren i Alingsås idag.. Ska få veta vad för tandställning jag ska få och lite sånt. Man blir lite nervös faktiskt.

Får hoppas det går bra iaf:)


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards