emmamatilda

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Emma Forsberg - 24 mars 2011 20:47

Måste säga att detta vart den jobbigaste dagen på länge... min mun har gjort ont HELA dagen.. varje gång jag har ätit så har jag fått mosaden som barnmat typ å kan bara tugga med framtänderna!


Malva avr med jenny hem idag så då fick jag lite tråkigt å spelade sims! Var riktigt längesen sist!


Sen så tröttnade jag på det å tro det eller ej men jag gav mig ut på en springtur:D (Pontus hoppade nog högt av glädje) hehe;)

Å sen stängde jag i ladugården! SÅ kul att Gertrud kommer fram till mig direkt å ska kela:D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 24 mars 2011 08:51

nu har jag vart hos tandläkaren då...

Det är tydligen jättetrångt mellan mina tänder så de fick bara i gummiband på ena sidan av varje tand.. så de fick sätta nån sorts ståltråds grej också.. ajjjj:(


Dom tryckte typ sönder munnen å det blödde massa så har typ svalt massa blod..


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards