emmamatilda

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Emma Forsberg - 2 maj 2011 18:16

Då var det dags att prata om någon jag saknar som dött. Det finns du 3 st att kunna prata om för tror inte man kan välja...


Först är det farmor: Hon minns man väldigt tydligt eftersom jag var typ 14 när hon gick bort.. Man saknar att åka hem till dem i Sollebrunn. Så söt farmor var hon <3


Sen farfar: Jag var kanske 12 när han gick bort.. man minns mycket med han också. Saknar han!<3


Sen är det Amie: Var typ 10 när hon gick bort. Minns massa med henne med. Men vissa saker börjar blekna bort tyvärr.. Har alltid undrat hur det skulle va ifall hon skulle leva? Saknar den vita bilen som kunde dyka upp i backen när som helst..<3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 2 maj 2011 18:07

Slutade skolan 2 idag så då åkte jag hem och bakade muffins! De blev riktigt bra faktiskt!


Pappa har tatt med några till hans övning med bandet han är med i!


Ojoj säger jag bara! Jag började läsa en bok förut å läste ut den på 2 timmar:O det var sjukt längesen jag läste ut en bok så fort:O


Bild på mina muffins:


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 2 maj 2011 11:07

Vill verkligen ha sommar nu... är så sjukt trött på skola å gå upp tidigt..

är som tur är inte så många veckor kvar tills skolan slutar å mellan är det ju iaf lite lovdagar så man får väl bara stå ut!


Längtar tills onsdag!! Då ska Pontus med mig hem å sen ska han hjälpa till på scouterna och visa hur man använder kompassen;)


Han har ju vart på 10mila i helgen så har haft jätte tråkigt.. speciellt igår.. var sjukt längen sen jag hade tråkigt på en söndag!


Så nu saknar jag min pojke väldigt mycket!!<3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards