emmamatilda

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 22:41

Var ute å fotade lite tillsammans med linnea å kaninerna! De lite suddiga bilderna har linnea tagit^^


haha Lille skutt ser lite skum ut, men han gillar inte solen tror jag;)

                              Vad tycker ni?


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 22:28

Dags för ett mycket försenat inlägg om kläder jag gillar!


Först:


    Mina jeansshorts! Har för mig att jag köpte dem på gina förra året å jag tycket mycket om dem! Bekväma å bra.


Andra:


  Kavajen som är jennys egentligen men j´som jag tycket mycket om! Är lätt att matcha med olika kläder å bekväm!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 10:36

Måste säga att det går riktigt dåligt med mitt bloggande..  vet inte vad jag ska skriva:O

Funderar på om man skulle göra ett klädprojekt med jenny å fota massa outfits man kan ha. Låter det kul? Vill du jenny?


Men har haft så sjukt mycket nu i helgen å veckan att göra! MASSA läxor.. men blir nog lugnare nu i veckan. Har bara en musikinlämning och muntligt prov i samhäll.

Men ska försöka att blogga mer!


  saknar min ring jag tappade.


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 10:22

idag så ska jag gå handledarkursen med mamma å pappa! Äntligen säger jag bara!

Hoppas allt med papprena blir fixat fort så jag kan få köra!

Längtar verkligen efter att se hur det går!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards