emmamatilda

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Emma Forsberg - 10 maj 2011 22:10

Oj vad varmt det var idag eller:P


Nu i eftermiddag så har vi spelat endel!

Planerar vad vi ska spela å övat massa inför nians avslutning å konfan! Gick faktiskt bra!


Imon så blir det spanska NP.. usch ska skriva så det kan ju inte gå bra..


Ska även spänna rälsen imon:O kommer bli skönt att bli av med det som sticks men hemskt blir att tänderna kommer ömma igen så jag inte kan äta...


Blir inget dagens inlägg idag..


Godnatt:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 10 maj 2011 12:45

Hade NP i engelska förut idag.. haha var så kul att jag hade glömt av det^^ så när jag kom till skolan frågade emelie om jag var laddad för NP  å det kan man ju inte säga att jag var^^

Det var läs och hör idag.

Känns som det gick hyfsat iaf!


Sen blir det redovisning i musiken!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards