emmamatilda

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Emma Forsberg - 3 maj 2011 21:57

NP i engelska skrivdel imon...


FÅr hoppas påd et bästa!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 3 maj 2011 21:01

Då var det dags att prata om rädslor så å det finns det många av!


Är alltid fädd för tjuvar å sånt folk. Sen har jag även blivit lite mörkrädd..


På vintern är jag livrädd för råttor och möss, det är hemskt när man hör på vintern när det tassar i garderoberna:S


Sen är jag alltid rädd för krig å sånt (men det är väl alla?)


Sen det jag är mest rädd för är att mista någon i min närhet.. det skulle vara det västa som kan hända..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 3 maj 2011 20:33

Fina minnen..


         


Idag så har det vart en lugn dag med huvudvärk i skolan å en rätt hektisk dag hemma.

Började med att få åka hem efter halva musiken för alla fick en extra övningavecka så jag hade inte behövt komma alls.. Men när jag kom hem så sov jag typ lite och pluggade.

Sen hade jag så ont i huvudet att jag överraskade pappa som hämtade hem jennys moppe med att göra ladugården! haha kalvarna var riktigt irriterande när man skulle möka!!! Men pappa blev iaf glad för då kunde han köra gördsel direkt!


Sen körde jag moppe å fräschade upp minnet å sen tvättade jag båda mopederna! haha jenny blev väldigt förvånad när hon hörde att jag tvättat hennes;)


Sen så när jenny kom hem så körde vi moppe tillsammans. så har jag duschat å nu sitter jag här med värk i kroppen! Men det känns bra att ha jobbat lite!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards