emmamatilda

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Emma Forsberg - 22 maj 2011 20:28

Här kommer det bilder från helgen!


                                            Bra helg!



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 22 maj 2011 18:13

Har verkligen inte haft tid att blogga i helgen..

men en kul helg har jag haft iaf!


Övning och café i fredags som blev lyckat. Åkte moppe... fattar inte att jag alltid ska glömma att sätta på bensinkranen:O så arg blir jag:@


Åkte till pontus sen, kollade på datorn å såg att jag fick MVG på historia provet! haha blev så glad att jag höll på att springa rätt in i pontus pappa^^


I lördags så bar det av på göteborgsvarvet för att kolla på Pontus! Var riktigt trevligt!

Hans tid blev 1.43.50 (tror jag) riktigt bra!


Fick stressa sönder sen till kulturen för att se på jenny när hon dansade! Simon kom också å sen blev det McDonald´s för alla var hungriga!


Idag så var vi på Viktors konfa å sen kalas å det var riktigt trevligt!


Kommer bilder snart!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards