emmamatilda

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Emma Forsberg - 30 maj 2011 20:51

Oj vad varmt det börjde bli i eftermiddags:O

Satte mig ute med en bok å vilade lite!


Sen så körde jag å pappa runt på gårdsplanen lite så jag fick till och med backa:O:O


Men det var riktigt kul ändå!


Kollade på Heartbreakers i eftermiddag också! Måste ju fräscha upp minnet så jag kan skriva klart engelska grejen.


Imon blir det att åka till Göteborg med klassen! Ska på museum, åka paddan å åka till SR/SVT!

Tror det blir kul! Å så hoppas jag på riktigt bra väder!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 30 maj 2011 20:36

Här kommer lite blandade bilder från helgen!


  Lördagens klädsel   Alla dessa grenarna har jag kapat ner i en buske!   Maten vi fick på samkvämet i fredags!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 30 maj 2011 10:43

Jaaa idag ska jag äntligen så börja lära mig att köra bil:D åh vad jag längtat!


Men nu har pappa sagt att vi ska göra det idag! haha får väl börja på nån parkering först så jag lär mig;) men sen hoppas jag att jag får köra på vägen snart!


:D:D:D:D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 30 maj 2011 10:05

  Älskar dig Pontus!<3<3

/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards