emmamatilda

Alla inlägg den 19 maj 2011

H&M

Av Emma Forsberg - 19 maj 2011 19:36

Var inne å kollade lite på H&Ms sida på lite kläder som jag tyckte va snygga:) får väl se om man orkar köpa någon av det nån gång^^


                         


Vad tycks?:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 maj 2011 18:44

Då var det dags för det sista månadsinlägget och det blir om mina drömmar.


Mina drömmar är att gifta mig och skaffa barn. Bo i ett fint hus och ha ett bra jobb!

Men det är väl vad de flesta drömmer om.


Om man ska ta en lite närmare i tiden dröm så är det att lära mig growla. Ville verkligen lära mig!!!!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 maj 2011 14:06

Då var det dags för historia snart:)

Läser om första världskriget nu.

Nu börjar vi så nu ska jag ha en trevlig historia lektion!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 maj 2011 10:17

Är så otroligt glad nu! Gick till torin å han kollade på sladden å gav mig en annan del så nu funkar den:D härligt nu när man har så mycket att göra!


Har haft idrott nu på morgonen å ska plugga samhäll idag, har muntligt prov imon.


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards