emmamatilda

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Emma Forsberg - 18 maj 2011 22:09

Jag gillar ju metal i olika former!

Det är flera som tycker det är skumt att jag gör det och blit förvånade när de hör det! Men jag älskar musiken!!


Det var david som fick mig att börja gilla det från första början så ett stort tack till han!

Det var på ett läger iaf för typ 2-3 år sen å sedan dess har jag lyssnat på sånt.


Nu med AIWS så vill vi gärna få in lite metal, men det är svårt när ingen av oss kan growla.. men jag vill lära mig å ska försöka iaf!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 18 maj 2011 22:01

jaha då var det dags för datorsladden att gå sönder......:@ måste se till att få fixat en ny väldigt snart! Är så mycket att göra i skolan..

men kanske inte blit lika mycket bloggande.. får se hur jag löser det! I skolan ska jag iaf försöka låna nån annans laddare!



Förresten tror ni på att jorden går under på lördag? Det gör inte jag!

I bibeln så står det att ingen kan veta mer än Gud när det blir. Och att det kommer vara massa folk som kommer tro att de vet, men de ska man inte lita på!

När jorden ska gå under så ska solen blekna, månen sluta lysa och stjärnorna falla ner från himlen . Alla kommer att märka för då kommer jesus och ska hämta alla de utvalda i världen (de kristna typ) å rädda dem!


Jag är inte rätt iaf! Varför för lördag eller 2012!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 18 maj 2011 11:20

Har haft Np i matte nu på morgonen å tror faktiskt det gick bra:O kändes iaf så men sen är det en annan sak om det verkligen gjorde det.

Men svarade på nästan allt å det var inga större problem så antar det gick bra?


Nu har jag haft svenska å väntar på Pontus så vi ska gå och äta. Är sjuukt hungrig nu..


Ikväll ska jag på en träff i kyrkan då vi ska diskutera vad vi ska hitta på för kul med de ryska ungdomarna som kommer i sommar och hälsar på.


ha det gott!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards