emmamatilda

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Forsberg - 22 februari 2011 21:20

Dagen har flytit på i skolan.

Har vart på 2 föreläsningar om 2 världskriget, förintelsen typ. Var intressant faktikst, men väldigt hemskt..


Jag å Jenny flummade sönder oss när vi gick från bussen^^ tänk bara om alla i bussen hör vad som händer när dörrarna stängs å vi är själva! Ojoj alltid någon sång vi börjar sjunga på:D Å sedan leder det till att vi är flumm ett bra tag efter vi kommit hem^^


Läste ut sista Harry Potter boken idag:):( Det var den så sjuk bra serie (som alla nog vet) älskade de sista 50-100 sidorna i sista boken när det var ritkigt spännande!


Får se vad man börjar läsa nu..


  Pontus är det fina citatet ifrån!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 22 februari 2011 20:25

Asså min dator börjar gå mig på nerverna:O

För det första så funkar inte musknapparna. För det andra så blir skärmen först lila å sen blå ibland. Å för det tredje så funkade inte mitt lösenord idag...


Fick springa efter IT kunniga folk hela dagen kändes det som..


Aja fick iaf fixat lösenordsproblemet!


Ska nog lämna in datan på torsdag


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 februari 2011 17:32

Fick en liten bak kick när jag kom hem idag!

Blev bakat brownies idag:P


  Fina kakor!


Blev även lite nedskvätt av elvispen^^


 

Dålig bild men..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 februari 2011 12:32

åh vad jobbigt... mina knappar på datan funkar inte så jag måste tydligen reklamera den..

kommer liksom inte kunna spela travian på jätte länge..


aja det bästa är att det blir lagat iaf:)


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 februari 2011 11:10

Jaha nu var det slut på lovet så.. bara att vänta på studiedagen v 10 å sen påsklovet!

Får säga att dagen igår var väldigt slapp!

Jag, Linnea å pontus bakade havreflan doppade i choklad! Blev riktigt bra!

mums.


Idag slutar jag 2 så det är härligt iaf!


/Emmamatilda

Bil

Av Emma Forsberg - 20 februari 2011 21:27

Var faktiskt ute å körde lite bil på åkern idag:D Vad ju hur kul som helst!!!


Fick inte kärringstopp det första av allt heller. Utan fick det bara nån gång typ!


Ser fram emot att få köra mer:D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 februari 2011 20:38

Så här såg jag ut igår kväll på konserten i kyrkan:)


     


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 februari 2011 13:52

Blev inte ritkigt som tänkt igår;) Pontus kom till kyrkan lagom till fikat så jag fick träffa han tidigare än tänkt:D åh så otroligt glad jag blev! Slängde mig typ på han^^


Idag så har jag, pontus å linnea vart ute och åkt pulka i det fina vädret! Här kommer lite fina bilder!


                  <3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards