emmamatilda

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Forsberg - 7 februari 2011 20:20

Fick ju sluta tidigare idag ifrån skolan:D åkte hem 12!


Gjorde en power point i svenskan, skrev klart alla mina naturkunskapsanteckningar å repiterade klart inför berg å mineral testet innan kl 3! grymt jobbat!


Läste även lite harry potter!


  

Min lilla syster;)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 februari 2011 19:59

Var riktigt trvligt på bowligen i fredags:) pontus vann, sen kom simon, sen jag å sist jenny;) så mina planer sket sig lite grann^^

Vi åkte hem till oss en å sjöng singstarså fick vi höra simon sjunga! det var riktigt intressant:P


På lördagen hoppade vi kaninerna med fanny! Är riktigt stolt över min lilla Winny som hoppade jätte bra!!!

  

Min lilla flicka<3


Var på jubeleum i kyrkan å det var kul:P blev en tripp till lina för spel å film!


På söndagen så var vi hemma hel dagen å inte gjorde så väldigt mycket:) emn en bra helg avr det:)


  Hur många mer än jag tycker min pojke ska klippa sig??;)  


/Emmamatilda 

Av Emma Forsberg - 4 februari 2011 10:09

Blir att åka till alingsås i eftermiddag med Pontus, jenny å simon:) ska bowla på Stures (ska krossa dom hehehe)

sen efter det blir det att äta något, typ alingthai (hur det nu stavas) är sjukt sugen på det så:P


Sen får vi se vad som händer efter.


Måste bara tacka jenny för hennes fina inlägg:D man blev ju riktigt rörd:D å att hon säger så fina saker om pontus gör mig väldigt glad!!!


        Här var det några söta kossa bilder :D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 3 februari 2011 18:43

Hejsan, emma bad mig gästblogga för att hon inte har något bra att blogga om. mja, jag är iaf emmas syster jenny, jag driver också en blogg. den rekomenderar jag eftersom jag är så bra helt enkelt.^^

ja, jag och emma har umgåts hela livet, vi lekte nästan aldrig med några andra när vi var små eftersom vi hade varandra. Barbie var en favorit, vi hade ca 32 barbiedockor vad jag kommer ihåg.

Sedan så blev vi äldre och emma började kom in i sin läsperiord, hon läste hela tiden och ville aldrig leka med mig, eller nästan aldrig iaf. Sedan började jag också skaffa andra intressen än bara emma och edt blev inte så mycket att vi lekte.

Sedan har det gått ganska många år, emma kom in i en "inte berätta något för jenny periord", det var nog hösten 2009. Men emma kan inte hålla något hemligt för mig så, det funkade inte så länge. Sedan kom pontus och han har blivit som en del av emma, utan pontus vore allt väldigt konstigt, han är en väldigt rolig person och jag förstår verkligen emma varför hon älskar pontus, han är helt enkelt den bästa storasysterspojkvännen i hela världen, det är jag helt övertygad om!


Emma finns alltid där när man behöver prata, och jag har väldigt mycket förtroende för henne, jag hoppas att hon även har det för mig, för jag skulle aldrig någonsin berätta någonting hemligt som hon sagt till mig till tex, mina kompisar, ALDRIG.


Hoppas det var kul att läsa inlägget:)


    kolla även min blogg emma har länkat den där nere på länkar skulle jag tro, annars: jennykatarina.bloggplatsen.se


//Jennykatarina

Av Emma Forsberg - 2 februari 2011 17:10

Har vart hos tandläkaren i Alingsås idag.. de skulle ta kort, röntga och göra avtryck på mina tänder.

Det var sjukt läskigt:O

var nästan att man skrek till när hon skulle dra loss leran på tänderna för att det gjorde så ont...

aja blir nog bra sen:)


Fick även trevligt när jag kom tillbaka för då fick jag äta med pontus!!<3


Nu i eftermiddag så har jag bakat muffins! Kände att det behövdes;)


  Min pontus:D<3<3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 februari 2011 17:47

Var en bra skoldag i skolan idag:)

Var på en konsert i kulturen å det var skit coolt för det var en tjej i bandet som spelade både en banjo som lät som elgitarr, munspel, och en baskagge å så:P å så sjöng hon:O helt otroligt:D


Här kommer lite blandade bilder!


Kusin Joakim, jag å jenny 

       

             

Kolla min söta pontus:D


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards