emmamatilda

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Forsberg - 23 april 2011 15:08

Hmm nu funderar jag på vem det kunde vart? Var det Anna eller Fanny? Men tror det var Anna:)

Vi gick ju på dagis ihop å senare hela tiden till 9:an nu går vi bara på samma skola, men man ses ju rätt ofta å pratar! Trevligt är det!


Jag och Anna har nog bråkat typ 3 ggr under alla år vi känt varandra! Helt otroligt att det är så lite:O Men bra!


Vi har haft mycket kul! Alla våra picknikar å alla gånger vi sovit över!

Haha den gången tusse hoppade ut ur en buske å skrämde livet ur anna, haha det var riktigt kul!


Hoppas vi kan få mer kul ihop i många år till för du är en riktigt kul människa!


  En gammal bild i bussen!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 april 2011 14:57

Idag är det ett år sen jag och Pontus blev tillsammans:D<3<3 fattar inte att tiden gått så fort:O Har vart det bästa året på länge! Är så otroligt lycklig med han!<3

Snart så kommer han hit så ska vi fira lite;) å sen ikväll ska vi till Loo på påskfest!

Imon så ska vi ta det lugnt, sola, kolla på film eller så! Bara ha det skönt helt enkelt!


Älskar dig!<3<3


  <3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 april 2011 12:56

Ikväll/eftermiddag kommer Pontus hit å ska vi kolla klart på filmen Left behind (kan även bli imon om vi inte hinner idag)

Sen ikväll blir det café i kyrkan! VAr längesen jag var på det så blir nog kul!

Sen sover älskling här:D<3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 april 2011 12:09

Då var det dags för det tredje inlägget, alltså om mig och Pontus!


Innan vi liksom "kände" varandra så träffades vi bara nån gång på stationen eftersom vi kände samma människor.

Sen kom 3G å då pratade vi en del och båda tyckte det var kul att prata med varandra!


Efter det så började vi kommentera varandras status på facebook å det blev riktigt långa grejer vi skrev!

Sen så la Pontus till mig på msn så vi började prata å fick varandras nummer (hade egentligen hans innan;) ) Men så började vi smsa massa dagen efter så så höll det på i 2 veckor, massa sma hela tiden!

Vi träffades även på stationen å lite möten å pratade massa å hade riktigt kul ihop!

Till sist så berättade vi för varandra att vi gillar varandra å så blev vi tillsammans natten mellan 22 april å 23 april!<3 Blev så lycklig att jag slog i huvudet i väggen bakom mig^^ haha! (det enda som är lite synd är att vi blev tillsammans på sms... men gick inte att vänta längre)


Dagen efter så hade vi utklädning i skolan så var lite pinsamt att träffas när jag hade frack å krull peruk på mig^^ haha


Nu på lördag så har jag och Pontus vart tillsammans i 1 år!!!:D<3<3


Är så otroligt lycklig med min pojke! Älskar dig:)<3<3


 

      <3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 april 2011 12:04

Nu har vi i AIWS gjort en ny låt! En lite rockigare sak. Kan va bra eftersom vi bara har blödiga låtar typ^^


Har ett musikarbete i skolan å då ska vi ha den låten till det! Passar ju bra eftersom jag varit delaktig i proceduren att få fram den!


I eftermiddag så ska vi till Vårgårda och städa hos valle. Ska även uträtta ett litet ärende;) hehe..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 april 2011 21:53

Nu ska jag äntligen ha tid att fortsätta med min lista! Mina intressen!


haha får nog fundera nu.. vad har jag för intressen?


Jag har ju alltid gillat att läsa.. iaf sen 4:an typ. Då nördade jag igenom massa Kitty böcker;) Å sen dess har jag läst sjukt många!


Jag älskar verkligen att lyssna på musik! Speciellt metal å sånt!


Sen håller jag ju på med scout (det borde räknas som ett intresse) Det har jag hållt på med sen i 4:an å nu är jag ledarscout!


Vet inte mer vad jag har för intressen.. men det lär va en del asså!


Här kommer en söt bild på tusse!


  Gull!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 april 2011 21:46

Idag så har Pontus vart hos mig! Vi stadade hela förmiddagen typ..

Pontus fick dammsuga soffan, titta så duktig han var:


   

Han hade även lust att platta håret lite^^


   

Och så ville han ha på sig min mössa å halsduk.. men inte vara med på kort så bra


 


Vi gick på picknik i skogen å hade det väldigt mysigt i det fina vädret!


Hjälpte även linnea att sätta upp studsmattan å så tog vi ut kanin burarna så kaninerna får komma ut till sommarburar nu!

Tack Pontus för hjälpen!


Kvällen avslutades med pizza å film <3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 april 2011 22:17

Då var jag hemma från ska'ut! Färdigutbildad scoutledare då!! Rätt underbart att ha kursen gjort, men man kommer sakna alla..


Har haft det otroligt kul ute i skogen! Vi har byggt vindskydd varje natt å vi ahr gått lite å solat!

En dag solade vi 2 timmar så nu är jag brun! (dock bara ansiktet^^) Har fått en röd näsa också;)

Men annars har det vart massa skratt och skoj! Kommer minnas detta länge!


Kommer kanske lite mer utförligt inlägg när jag orkar.. är väldigt trott nu..

Har iaf äntligen fått träffa mig Pontus :D<3<3 åh vad jag älskar han!!<3<3


  Bild på några i Klockarö inan vi gav oss av.


/Emmamatilda



Ovido - Quiz & Flashcards